اخبار داغ

روحانی در سنندج:

جوانان را باید مشغول بکار کنیم/وجود 2.5 کُرد در کابینه دولت/قوه قضائیه با کلام و نرمش مشکلات را حل کند

جوانان را باید مشغول بکار کنیم/وجود 2.5 کُرد در کابینه دولت/قوه قضائیه با کلام و نرمش مشکلات را حل کند
زئیس جمهور در سنندج گفت: لاستیک بارز کُردستان و مجتمع پتروشیمی باختر آغاز خوبی برای اشتغال جوانان بومی استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "حسن روحانی" رئیس جمهور دولت یازدهم ظهر امروز شنبه 5 فروردین در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی – خدماتی استان کُردستان که عمدتاً دستاورد دولت‌های قبل بود، گفت: امروز میهمان مردمانی هستیم که در دیاری زندگی می‌کنند که چند سال است منتظر افتتاح این پروژه‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی با بیان اینکه آغاز بکار این طرح‌ها خوشحال کننده است، اظهار کرد: بکارگیری نیروهای بومی در این پروژه‌ها و استغال جوان کُردستانی خبری خوش است.

,

 

,

رئیس جمهور که در جمع کارکنان پتروشیمی کُردستان سخن می‌گفت، با اشاره به وضعیت اشتغال جوانان کُردستانی در لاستیک بارز و پتروشیمی کُردستان، افزود: با جوانی در لاستیک بارز صحبت کردم، از وضعیت کار و اشتغال وی و اینکه آیا می‌تواند ازدواج کنم پرسیدم و او به اعلام آمادگی کرد.

,

 

,

روحانی با بیان اینکه در سال تولید و اشتغال باید جوانان را مشغول بکار کنیم، ادامه داد: لاستیک بارز کُردستان و مجتمع پتروشیمی باختر آغاز خوبی برای اشتغال جوانان بومی استان است.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به سخن وزیر نفت در خصوص افتخار وی به کُرد بودن، تصریح کرد: امروز 2 و نیم کُرد در کابینه دولت یازدهم وجود دارد.

,

 

,

وی با اشاره به ظرفیت 9.5 میلیون تنی تولید پتروشیمی کشور، افزود: پنج و نیم میلیارد دلار ارزش تمامی مجموعه‌های پتروشیمی کشور است.

,

 

,

رئیس جمهور اشتغال جوانان را در گرو تولید دانست و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم سرمایه در کف بازار باشد و تولید در بخش‌های خدمات و کشاورزی بالا برود، باید وحدت و امنیت همواره پایدار باشد.

,

 

,

روحانی خطاب به دستگاه‌های امنیتی و قوه قضائیه گفت: باید این نهادها در همکاری با دولت در زمینه تسهیل ورود سرمایه‌گذاران همکاری بیشتری داشته باشند و فلان دستگاه سر یک چیز جزیی نباید سرمایه گذار را احضار کند.

,

 

,

وی تصریح کرد: امسال باید قوه قضائیه به میدان بیاید و به مردم آمار بدهد که به جای برخورد و دستگیری، تا چه اندازه با کلام و حرف مشکل فلان کارخانه دار را حل کرده است.

,

 

,

روحانی با بیان اینکه همه مردم دل در گرو رهبری، نظام و انقلاب دارند، تاکید کرد: نباید بخاطر چیزهای جزئی برای مردم ایجاد دردسر کنیم.

,

 

,

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به امر انتخابات زد و افزود: انتخابات و حضور در آن به مانند خواندن نماز سر وقت نوعی عبادت محسوب می‌شود و لازم است که همه آحاد ملت در انتخابات سر موقع حاطر شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه