اخبار داغ

بازدید ۷ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی جنوب کشور

بازدید ۷ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی جنوب کشور
مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: از ۱۴ اسفند ماه تاکنون یک هزار نفر در قالب کاروان های دانشجویی و ۶ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور خانوادگی از یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف شاکر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: اعزام کاروان های راهیان نور آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با سراسر کشور در قالب ۳ کاروان از ۱۴ اسفند ۹۵ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یوسف شاکر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: اعزام کاروان های راهیان نور آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با سراسر کشور در قالب ۳ کاروان از ۱۴ اسفند ۹۵ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد., اروم نیوز ,

وی افزود: با توجه به اعزام ها و ثبت نام های صورت گرفته تاکنون یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد و پیام نور آذربایجان غربی از یادمان های شهدای دفاع مقدس در خوزستان بازدید کردند.

,

شاکر تصریح کرد: از ۲۸ اسفند ماه اعزام کاروان های راهیان نور خانوادگی شروع شده  که تاکنون ۶ هزار نفر در قالب این کاروان ها از آذربایجان غربی اعزام شده و از مقبره دانیان نبی در شوش و یادمان های دفاع مقدس در اهواز بازدید می کنند.

,

شاکر به آمادگی اکیپ های پشتیبانی، اردوئی و پزشکی در مناطق راهیان نور خبر داد و گفت: جانشین فرمانده سپاه شهداء از شروع اعزام کاروان های راهیان نور خانوادگی در مناطق اعزامی راهیان نور حضور داشته و از روند خدمت رسانی سرکشی و نظارت داشتند.

,

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه می‌شود، افزود: برگزاری این اردوها موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان جامعه می‌شود.

,

مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: کاروان‌های اعزامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های مختلف شامل یادمان دهلاویه یادمان شلمچه… یادمان طلائیه یادمان هویزه یادمان فکه و علقمه فتح المبین… بازدید می‌کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه