اخبار داغ

امام جمعه سقز بر تولید و اشتغال تاکید کرد/ احتمال می رود سفر دولت به کردستان تبلیغاتی باشد

امام جمعه سقز بر تولید و اشتغال تاکید کرد/ احتمال می رود سفر دولت به کردستان تبلیغاتی باشد
امام جمعه سقز با بیان اینکه اقدامات و تلاش هایی صورت گرفته متاسفانه تاکنون مشکلات مردم برطرف نشده است افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، احتمال می رود سفر دولت به کردستان تبلیغاتی و شایدم خلاف این امر هم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه سقز هم در گفتگوی تلفنی با خبرنگار گولان سقز، ضمن خوشامد گویی به رییس جمهور و هیئت همراه اظهار داشت: امیدوارم سفر دولت مایه خیر و برکت برای استانمان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

ماموستا سید حسین حسینی در ادامه ضمن گله مندی از وضعیت بیکاری در شهرستان سقز، افزود: جوانان ما از معضل بیکاری رنج می برند و امیدواریم رئیس جمهور در سفر به این استان این موضوع را سر و سامان دهد.

,

ماموستا حسینی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، گفت: تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» باید همواره مورد توجه دولت، مسئولان و مدیران باشد.

,

وی بیکاری را منشاء تمام آسیب های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری و اتمام پروژه هایی همچون فرودگاه، بیمارستان و... از دیگر مطالبات مردم شهرستان سقز است.

,

ماموستا حسینی با بیان اینکه اقدامات و تلاش هایی صورت گرفته متاسفانه تاکنون مشکلات مردم برطرف نشده است افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، احتمال می رود سفر دولت به کردستان تبلیغاتی و شایدم خلاف این امر هم باشد.

,

امام جمعه سقز در پایان با تاکید بر تولید و اشتغال گفت: انتظار داریم دولت در پیاده سازی این مهم نهایت تلاش خود را بکند تا معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده ی ما ریشه کن شود.

,

انتهای خبر/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه