اخبار داغ

قصه تکراری روزهای بارانی؛

معرکه آب در خیابان های رودبار+تصاویر

معرکه آب در خیابان های رودبار+تصاویر
یکی از معضلاتی که هر ساله در زمان بارندگی موجب ناخرسندی مردم و بویژه رانندگان و عابران پیاده در شهرستان رودبارجنوب می شود، آبگرفتگی معابر و خیابان های این شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"، با آغاز بارش باران، معابر و خیابان های شهرستان رودبارجنوب مملو از آب می شود و معرکه آب در خیابان های این شهر به راه می افتد و مشکلات و دردسرهای فراوانی برای شهروندان ایجاد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

آبگرفتگی معابر فقط مختص به فصل بهار نیست و در فصول پاییز و زمستان نیز هنگام بارندگی، این معضل، مشکلاتی را برای رفت و آمد مردم و خودروها ایجاد و در برخی خیابان ها و معابر شهر رودبارجنوب ، گاهی آب جمع شده در خیابان تا نیمی از بدنه خودروها را دربر می گیرد.

,


سال هاست که شهر رودبارجنوب با این مشکل دست به گریبان است اما تاکنون راه حلی از سوی مسئولان  برای رفع آن ارائه نشده است.

, ,
,

اینکه چرا تاکنون برای رفع این معضل چاره اندیشی نشده سوالی است که شاید مسئولان رودبار بهتر بتوانند به آن پاسخ دهند.

,


یکی از دلایل آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر رودبارجنوب، ترازبندی نامناسب خیابان هاست که بیشتر در زمان طراحی، آسفالت یا روکش آسفالت خیابان ها رخ می دهد.

, ,
,


قطعا اگر خیابان های شهر رودبارجنوب در زمان طراحی، آسفالت یا روکش آسفالت، ترازبندی مناسبی شود، کمتر شاهد جمع شدن آب در یک نقطه هستیم ضمن آنکه می توان با این ترازبندی، آب های روان را به جوی های اطراف یا فضای سبز داخل میدان ها هدایت کرد.

, ,
,


ایجاد چاه های جذبی با هدف جمع کردن آب باران از دیگر راه حل های رفع مشکل آبگرفتگی معابر رودبار است که از طریق آن می توان جلوگیری جمع شدن آب در یک نقطه را گرفت.

, ,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه