اخبار داغ

رئیس دولت تدبیر و امید در سنندج عنوان کرد:

امیدوارم امسال سال مچگیری نباشد/ بسیار خوشحالم که مردم در حال عبور و مرور هستند!/ هر کس زودتر به محل رأی گیری برود ثواب بیشتری می‌برد

امیدوارم امسال سال مچگیری نباشد/ بسیار خوشحالم که مردم در حال عبور و مرور هستند!/ هر کس زودتر به محل رأی گیری برود ثواب بیشتری می‌برد
حجت الاسلام روحانی صبح امروز برای افتتاح چند پروژه مربوط به مصوبات دولت هشتم و سفر مقام معظم رهبری وارد سنندج شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز و در سفری یک روزه به استان کردستان به همراه تعدادی از وزرای کابینه خود چند پروژه مربوط به مصوبات دولت هشتم و سفر مقام معظم رهبری به کردستان را به صورت ویدیوکنفرانس و همزمان با بهره‌برداری از پروژه پتروشیمی کردستان افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی در محل پتروشیمی کردستان طی سخنانی عنوان کرد: بسیار خوشحال‌کننده است که مردم مشغول رفت و آمد هستند و همچنین بسیار خوشحال کننده است که زمینی آباد می‌شود.

,

 

,

روحانی تصریح کرد: امروز وقتی شنیدم یکی از جوانان شاغل در کارخانه لاستیک بارز کردستان برای ازدواج اقدام کرده بسیار خوشحال شدم و این عیدی بزرگی برای بنده است.

,

 

,

رئیس دولت تدبیر و امید اظهار داشت: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا جوانان مشغول به کار شوند.

,

 

,

وی افزود: دولت تدبیر و امید 2.5 نفر کُرد را در کابینه خود دارد و بر این باور هستم که نباید فاصله‌ای بین اقوام ایرانی باشد.

,

 

,

حجت‌الاسلام روحانی گفت: اگر این فاصله وجود داشته باشد بی‌انصافی است و باید همه را دوست داشته باشیم.

,

 

,

وی با اشاره به رسم و رسومات عید نوروز، گفت: ما نوروز را در امامزاده‌ها جشن می‌گیریم  وکردها هم در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی نوروز را جشن می‌گیرند.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز در کردستان 21 پروژه را افتتاح کردیم، افزود: دولت تدبیر و امید به هر استانی می‌رود 20 تا 30 پروژه افتتاح می‌کند.

,

 

,

روحانی با تأکید براینکه باید همه خوشحال باشیم، ابراز داشت: همه ما در یک خانه هستیم فقط ممکن است یکی در طبقه بالا و یکی هم در طبقه پایین باشد.

,

 

,

رئیس جمهور افزود: کشور ما در مسیر پیشرفت قرار دارد و باید از اینکه این همه مهندس و کارگر در کشور ما زندگی می‌کنند خوشحال بود.

,

 

,

وی با اشاره به راهکارهای ایجاد اشتغال، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم باید سرمایه به کف زمین آورده شود.

,

 

,

روحانی عنوان کرد: باید وحدت، امنیت و همچنین همکاری قوه قضائیه و نیروهای امنیتی بیشتر شود تا سرمایه‌گذاران بیشتر رغبت به سرمایه‌گذاری داشته باشند.

,

 

,

رئیس جمهور گفت: باید دست بازرپرسی که تلاش کرده است تا موانع سرمایه‌گذاری را رفع کند، بوسید.

,

 

,

وی با بیان اینکه نباید برای سرمایه‌گذاران ایجاد مزاحمت شود، ادامه داد: همه ایران و رهبری را دوست دارند اما نباید برای یک اشتباه کوچک اقدام به دستگیری و زندای کردن سرمایه‌گذار شود.

,

 

,

روحانی با اشاره به برخی اتفاقات مربوط به حقوقهای نجومی و ... در سال گذشته، افزود: امیدوارم امسال سال مچگیری نباشد و سال، سال دستگیری باشد!

,

 

,

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: حضور اول وقت در محل رأی گیری مانند نماز اول وقت ثواب دارد و هر چقدر این انتظار در صف رأی بیشتر باشد ثواب آن نیز بیشتر است.

,

 

,

او در پایان گفت: امیدوارم همه برای آبادانی و رونق ایران تلاش کنند و امیدوارم همه در پیشگاه خداوند سربلند باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه