اخبار داغ

وزیر نفت:

باید خوشحال باشید که تنها 40 درصد نیروهای پتروشیمی کردستان غیربومی هستند!/ برجام تأثیری در رشد صنعت کشور نداشت

باید خوشحال باشید که تنها 40 درصد نیروهای پتروشیمی کردستان غیربومی هستند!/ برجام تأثیری در رشد صنعت کشور نداشت
وزیر نفت گفت: مردم کردستان باید خوشحال باشند که تنها 40 درصد نیروهای پتروشیمی سنندج غیربومی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بیژن زنگنه صبح امروز به همراه دکتر روحانی و چند تن دیگر از وزیران کابینه دولت در سفری یک روزه به استان کردستان برای افتتاح چند پروژه مربوط به مصوبات دولت هشتم و سفر مقام معظم رهبری، در حاشیه افتتاح پتروشیمی کردستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی گفت: پتروشیمی کردستان سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن سبک تولید می‌کند و از امروز وارد مدار تولید کشور می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: استان کردستان به دلیل همجواری با کشور عراق می‌تواند از این ظرفیت برای صادارت محصولات پتروشیمی خود استفاده کند.

,

 

,

زنگنه گفت: در آینده نزدیک مناطق کردنشین غرب کشور به سومین قطب پتروشیمی کشور تبدیل خواهند شد.

,

 

,

وی در جواب این سوال که چه تمهیداتی انجام شده که از نیروهای بومی در پتروشیمی کردستان استفاده شود، گفت: دولت برای بکارگیری نیروهای بومی استان در این کارخانه تلاش خواهد کرد و باید خوشحال بود که هم اکنون 60 درصد نیروهای این پتروشیمی بومی هستند.

, وی در جواب این سوال که چه تمهیداتی انجام شده که از نیروهای بومی در پتروشیمی کردستان استفاده شود، گفت: دولت برای بکارگیری نیروهای بومی استان در این کارخانه تلاش خواهد کرد و باید خوشحال بود که هم اکنون 60 درصد نیروهای این پتروشیمی بومی هستند.,

 

,

وزیر نفت عنوان کرد: چون این مجموعه یک مجموعه خصوصی است زیاد نمی‌توانیم در امورات آنها دخالت کنیم.

,

 

,

زنگنه در ادامه با اشاره به نقش برجام در رشد صنعت کشور گفت: برجام تأثیری در رشد صنعت کشور نداشت و فقط دسترسی ما را به منابع پولی مقداری آسان کرد و باید منتظر ماند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

, برجام تأثیری در رشد صنعت کشور نداشت و فقط دسترسی ما را به منابع پولی مقداری آسان کرد و باید منتظر ماند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه