اخبار داغ

امام جمعه قروه در گفتگو با سراب خبر؛

ما از حضور رییس جمهور در کردستان استقبال می کنیم/ دولتمردان کردستان باید مشکلات را به رییس جمهور ابلاغ کنند

ما از حضور رییس جمهور در کردستان استقبال می کنیم/ دولتمردان کردستان باید مشکلات را به رییس جمهور ابلاغ کنند
امام جمعه شهرستان قروه پیرامون سفر رییس جمهور به استان کردستان گفت: دولتمردان ما در سطح استان باید مشکلات منطقه را به رییس جمهور ابلاغ کنند تا شاهد رونق تولید و اشتغال باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه قروه در گفتگو با خبرنگار سراب خبر در خصوص سفر رییس جمهور به استان کردستان به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سراب خبر,

_ به نظر شما هدف رییس جمهور از سفر به استان کردستان چیست؟

,

بنده از اصل این خبر و از دلایل این سفر بی اطلاع هستم اما این سفر با هر نیتی که رخ بدهد می تواند برای مردم خیر و برکت داشته باشد و ما از آن استقبال می کنیم.

,

وی با بیان اینکه استان کردستان یک استان محروم است افزود: امکانات این سفر و دستاوردهای آن می تواند بخشی از نیازهای مردم را از بین ببرد.

,

_ این سفر چه دستاوردی برای شهرستان قروه خواهد داشت؟

,

امام جمعه قروه گفت: ما می خواهیم قانون و آیین نامه ای که شهرستان قروه را به عنوان یک شهرستان برخوردار معرفی می کند تغییر یابد و اگر این اتفاق رخ دهد میتوان بسیاری از معضلات اقتصادی مردم در بحث تولید و اشتغال را از بین برد.

,

حجت الاسلام باباییان افزود: ما در استان دارای بسیاری از ظرفیت های اقتصادی هستیم که مغفول مانده اند و دولتمردان کردستان باید این مسائل را به رییس جمهور ابلاغ کنند تا شاهد تسریع در زمینه اشتغال و بخصوص اشتغال های زود بازده باشیم.

,

وی ادامه داد: اگر این مشکلات برطرف شود و دولتمردان نیز این معضلات را به رییس جمهور ابلاغ کنند می توان گفت این سفر دارای دستاورد مناسبی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه