اخبار داغ

فاز 2 کارخانه کنستانتره آهن مجمع معادن شهرک شهرستان بیجار افتتاح شد/ صدور احداث کارخانه از دو سال قبل صادر شده بود

فاز 2 کارخانه کنستانتره آهن مجمع معادن شهرک شهرستان بیجار افتتاح شد/ صدور احداث کارخانه از دو سال قبل صادر شده بود
مدیر عامل معادن صبانور بیجار در افتتاح فاز 2 کارخانه کنستانتره آهن مجمع معادن شهرک شهرستان بیجار که به صورت ویدئو کنفراس صورت گرفت،گفت: از 2 سال گذشته به دنبال پیگیری های احاث این کارخانه بودیم اما موانعی در سر راه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بیجار بام ایران ،ظهر امروز فاز 2 کارخانه یک میلیون تنی کنستانتره آهن مجمع معادن شهرک شهرستان بیجار به صورت ویدئو کنفراس با حضور فیروز آبادی قائم مقام وزارت تعاون ،کار و رفه اجتماعی و سرقینی قائم مقام وزارت صنعت،معدن تجارت و برخی مسئولان محلی در معدن صبانور افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران ,

یزدانی مدیر عامل شرکت معدنی صبانور در این مراسم با بیان اینکه این معدن از سال 78 فعالیت خد را آغاز کرده است ، اظهار داشت: 11درصد بورس متعلق به 2800 سهامدار و 89 درصد آن متعلق به شرکت توسعه معادن و فلزات از زیر مجموعه توسعه فولاد با 85 هزار بازنشسته است.

,

وی افزود: مجموع ذخایر این معدن 70 میلیون تن است که از ابتدا با استخراج و دانه بندی سنگ آهن فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

مدیر عامل معادن صبانور بیجار در ادامه گفت: جهت جلوگیری از خام فروشی معادن و ایجاد زنجیره فولاد در بهمن 93 موفق به راه اندازی گندله در همین مکان بودیم .

,

یزدانی تصریح کرد: ظرفیت اسمی کارخانه بالغ بر یک میلیون تن کنستانتره  است که موجب شده در رتبه چهارم کنستانتره آهن کشور قرار گیریم.

,

مدیر عامل شرکت صبانور بیجار با اشاره به سرمایه گذاری بخش های معدن ،سنگ شکن و گندله ،گفت: سرمایه گذاری این طرح ها بالغ بر 175 میلیارد تومان بوده است.

,

وی از راه اندازی پروژه گندله 920 هزار تنی گندله شهرک در آینده نزدیک خبر داد.

,

یزدانی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش رو جهت راه اندازی به موقع این طرح اعلام داشت: 2 سال گذشته مصوبات اولیه طرح صادر و پیگیری های لازم بعمل آمد اما به دلیل نبود منابع لازم و بهانه جویی دستگاه های متولی از ارائه تسهیلات شهد تاخیر در راه اندازی این طرح بودیم.

,

مدیر عامل شرکت معادن صبانور خاطر نشان کرد: با توجه به راه اندازی حدود 2 میلیون تن سنگ آهن نیاز است که افزایش تولید نیازمند صدور پروانه بهره برداری است .

,

وی در پایان یادآور شد: با شروع به کار فاز 2 کارخانه میزان تولید از 750 هزار تن به 2 میلیون تن افزایش پیدا می کند که فلزات آن به اداره کل استان و مرکز ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه