اخبار داغ

در سکوت کامل و تنها با حضور رسانه های دولتی انجام شد/

افتتاح لاستیک بارز کردستان با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی دهگلان

افتتاح لاستیک بارز کردستان با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی دهگلان
کارخانه لاستیک بارز کردستان از مصوبات مقام معظم رهبری درسال 88 با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، با حضور رئیس جمهور کارخانه لاستیک بارز کردستان که در سکوت کامل  و تنها با  حضور رسانه های  دولتی در شهر ک صنعتی دهگلان  افتتاح شد.


 این کارحانه در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت 88 با تاکید رهبری به نشان حمایت از سازمان توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه با سهامداران گروه صنعتی بارز در اواخر 88 اقدام به اجرای طرح تولید انواع تایرهای با ظرفیت 44 هزار تن درسال و سرمایه گذاری 620 میلیارد ریال واشتغالزایی 960 نفر در44 هکتار در شهرک صنعتی دهگلان امروز به بهره برداری رسید.


 درابتدای مراسم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی یکی از کارگران لاستیک بارز همین آلان در محوطه کارخانه به من گفت: که آقای روحانی را خیلی دوست دارم و من وقتی ازش پرسیدم چرا درجواب گفت: او را بخاطر کارهای انجام نداده اش دوست دارم.


وی افزود: آقای رئیس جمهور هرکاری کردم نتوانستم حرف این کارگر را به شما نگویم  و وقتی این حرف را شنیدم به شدت قلبم لرزید.


در ادامه نعمت زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت ضمن تشکر از تامین اجتماعی جهت سرمایه گذاری اولین کارخانه در کردستان  گفت: امیدوارم این کارخانه جزء تولید کنندگان بهتر درایران وجهان باشد.

 


 وی افزود: صنعت لاستیک یکی از صنایع پایه ای خودرور سازی کشور است که ما در سال گدشته 220 هزارتن انواع لاستیک خود روهای سبک، سنگین ،ماسین آلات راه سازی و معدنی تولید داشتیم  و با راه اندازی این واحد در کردستان 44 هزار تن ظرفیت اضافه خواهد شد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اولین کارخانه لاستیک در کرمان به بهره برداری رسید و این کارخانه حاصل توسعه  آن کارخانه است.


 وی افزود: در کردستان واحد 50 هزار تنی لاستیک رازی با سرمایه گذاری 80 درصد در بخش خصوص و 20 درصددر بخش دولتی برنامه ریزی شده است.


 نعمت زاده گفت: در این استان برای 18 هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال و برای 2600 نفر پروانه بهر برداری وادحد تولید صادر شده است.


 وی ضمن تشکر از سیستم بانکی کشور و حمایت مسئولین استانی گفت: در دو بخش کشاورزی و صنعت 1100 میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته  پرداخت شده  است.

 

نعمت زاده گفت: یکی از کارهای بزرگ ما در کردستان در آینده  برنامه ریزی تولید زنجیر صنعت فولاد استان است که از کنسانتره شروع کردیم و بیش ازیک  میلون تن کنسانتره دراستان داریم.


 وی افزود: در بخش سرمایه گذاری خارجی در صنعت فولاد مقدمات و مجوز برای تولید فولاد از آهن قراضه صادر شده است.
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه