اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرد

ثبت نام ۴۱۹۶ نفر درانتخابات شوراهای شهر و روستا در استان مرکزی

ثبت نام ۴۱۹۶ نفر درانتخابات شوراهای شهر و روستا در استان مرکزی
رییس ستاد انتخابات استان مرکزی، تعداد قطعی داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۱ روز ششم در این استان را۴۱۹۶ نفر اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛  شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه فرمانداران موظف هستند تا زمانی که افراد برای ثبت نام مراجعه می کنند ثبت نام را انجام دهند گفت: تا ساعت ۲۱ روز ششم ثبت نام شوراها، یک هزار و ۷۳۱ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱۰ نفر خانم و ۱۶۲۱ نفر آقا بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز؛, اراک امروز,   شکرالله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه فرمانداران موظف هستند تا زمانی که افراد برای ثبت نام مراجعه می کنند ثبت نام را انجام دهند گفت: تا ساعت ۲۱ روز ششم ثبت نام شوراها، یک هزار و ۷۳۱ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۱۰ نفر خانم و ۱۶۲۱ نفر آقا بوده اند.,

679339

, 679339, 679339,

حسن بیگی با اشاره به اینکه در مجموع چهار هزار و ۱۹۶ نفر برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان مرکزی ثبت نام کرده اند اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و ۹۶۳ نفر مرد و ۲۲۳ نفر زن هستند.

,

وی ادامه داد: از مجموع  ثبت نام کنندگان یک هزار و ۹۶ نفر سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را داشته اند.

,

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه بر اساس ماده ۲ تقسیمات کشوری روستا به جایی اطلاق می شود که دارای ۲۰ خانوار و یا ۱۰۰ نفر جمعیت باشد. افزود: ۸۶۳ روستای این استان بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵، واجد شرایط انتخابات شوراهای اسلامی است.

,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه