اخبار داغ

سرپرست اورژانس اردکان خبر داد؛

کاهش 20 درصدی تصادفات جاده ای در اردکان

کاهش 20 درصدی تصادفات جاده ای در اردکان
سرپرست اورژانس اردکان گفت: در دور نخست تعطیلات عید نوروز امسال تصادفات جاده ای در اردکان 20 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی نوروزی در گفتگو با اردکان گویا ضمن اعلام این خبر گفت: طرح نوروزی اورژانس از 25 اسفند ماه آغاز شده است و پرسنل ما در 5 پایگاه امداد جاده ای در مناطق خرانق، ساغند، رباط، چوپانان و عقداء و 22 پایگاه درون شهری در محل میدان آیت الله خاتمی(ره) و میدان شفق به مسافران خدمت رسانی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا ,

وی افزود: در مناطق رباط و عقداء با استقرار پزشک و پرستار و تشکیل پایگاه های سلامت علاوه بر انجام امور اورژانسی به مراجعان خدمات پزشکی نیز ارائه می شود.

,

سرپرست اورژانس اردکان تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت تصادفات و واژگونی خودروها در جاده های شهرستان اردکان 20 درصد کاهش یافته است.

,

وی گفت: در دور نخست تعطیلات عید نوروز 36 مورد واژگونی در جاده های مواصلاتی اردکان رخ داده است و 59 نفر از مصدومان این حوادث توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.

,

مصطفی نوروزی اظهار داشت: در این مدت تعداد 156 نفر از بیمارانی که از مشکلات قلبی و داخلی رنج می بردند با مراجعه به پایگاه های سلامت تحت درمان قرار گرفته اند که این مراجعات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

,

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم و از مسافران محترم خواهش می کنیم که در مسیر حرکت خود در محل پایگاه های سلامت اورژانس توقف داشته باشند و استراحت کنند و در ادامه با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

,

سرپرست اورژانس اردکان خاطرنشان کرد: علت اصلی اکثر واژگونی ها و تصادفات جاده ای، سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین خواب آلودگی بوده است.

,

وی درخصوص کاهش تصادفات درون شهری نیز اظهار داشت: با همکاری بسیار خوب ارگان های مربوطه تعدادی از نقاط حادثه خیز و پرخطر در سطح شهر نیز اصلاح شده است.

,

مصطفی نوروزی در پایان با اشاره به کمبود پرسنل در اورژانس اردکان از مسئولین مربوطه خواست تا در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه