اخبار داغ

پرتاب گر دو میدانی جمهوری اسلامی ایران در دوبی خوش درخشید/کسب دو مدال طلا و نقره در مسابقات جایزه بزرگ دوبی

پرتاب گر دو میدانی جمهوری اسلامی ایران در دوبی خوش درخشید/کسب دو مدال طلا و نقره در مسابقات جایزه بزرگ دوبی
پرتاب گر دو میدانی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جایزه بزرگ دوبی موفق به کسب دو مدال خوش رنگ نقره و طلا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا سامان پاکباز پرتاب گر دو میدانی جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا و نقره از سابقات جایزه بزرگ دبی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

محسن پاکباز برادر و مربی سامان پاکباز قهرمان ملی ایران که پیش از این افتخارات فراوانی در مسابقات مختلف جهانی و پارالمپیک به دست آورده بود از کسب دو مدال طلا و نقره توسط سامان پاکباز در رقابتهای جهانی دبی خبر داد.

,

به گفته پاکباز ،سامان با شرکت در کلاس ادغامی f 12 وf 13  در رشته پرتاب وزنه با پرتابی معادل 15 متر و 23 سانتی متر موفق به کسب مدال نقره و در کلاس f 12  در رشته پرتاب دیسک با پرتاب 45 متر و 4 سانتی متر موفق به کسب مدال طلا از این دوره از رقابتها شد.

,

مربی قهرمان ملی دنا با بیان اینکه سامان در پرتاب دیسک با اختلاف هفت متر از سایر رقبای خود پیش افتاد افزود: در این رقابتها سامان مجددا موفق به کسب کلاس f 12  به مدت چهار سال متوالی شد.

,

وی با اشاره به اینکه سامان از این به بعد خود را آماده شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی که قرار است در اردیبهشت ماه سال جاری در آذربایجان برگزار شود میکند افزود:نفرات برتر مسابقات کشورهای اسلامی موفق به ورود به مسابقات جهانی انگلستان خواهند شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه