اخبار داغ

طی اطلاعیه ای اعلام شد؛

اعلام سه روز عزای عمومی در خوانسار

اعلام سه روز عزای عمومی در خوانسار
امام جمعه و فرماندار خوانسار در پی رحلت آیت الله سید مهدی ابن الرضا سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چشمه سار، امام جمعه و فرماندار خوانسار در پی رحلت آیت الله سید مهدی ابن الرضا سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,  امام جمعه و فرماندار خوانسار در پی رحلت آیت الله سید مهدی ابن الرضا سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.,

انالله و انا الیه راجعون 
علما وارثان انبیاء و امناء رسل و حصون اسلامند. ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته و دلداده و شیدایی اباعبدالله الحسین علیهم السلام حضرت آیت الله حاج سید مهدی ابن الرضا خوانساری بدون شک ضایعه ای جبران ناپذیر و دردناک برای اسلام ومسلمین و روحانیت تشیع و حوزه های علمیه، خصوصا شهرستان دارالمومنین خوانسار که مهد علم و فقاهت است می باشد.

,
,

او که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر ترویج دین اسلام و معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تربیت طلاب و خدمات دینی و اجتماعی مصروف داشتند.

,

این ضایعه اسفناک را به محضر بقیت الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته ) و حوزه های علمیه و مردم مومن و متدین شهرستان خوانسار و بیت مکرم و آقازادگان معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات و ترفیع مقامات را برای آن فقیه فقید سعید از خداوند منان مسألت می نماییم.

,

به همین مناسبت از روز یکشنبه 6 فروردین 96 به مدت سه روز عزای عمومی در شهرستان خوانسار اعلام می نماییم.

,

امام جمعه و فرماندار شهرستان خوانسار
5 فروردین 1396

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه