اخبار داغ

فرماندار سرخه:

تعداد دواطلبان انتخاب شوراها در سرخه به 69 تن رسید

تعداد دواطلبان انتخاب شوراها در سرخه به 69 تن رسید
فرماندار سرخه گفت: از ابتدای ثبت نام نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سرخه تا کنون 69 تن به صورت کامل ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای سرخه؛  علیمحمد مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه بیان داشت: تا  روز ششم ثبت نام انتخابات شوراها 69  نفر با مراجعه به ستاد انتخابات سرخه ثبت نام شدند؛ که از این تعداد ۱۲ نفر در حوزه شهری و ۵۷ نفر در حوزه های روستایی بخش مرکزی اقدام به ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود: بر اساس تفکیک جنسیتی دو نفر زن در حوزه روستایی و ۶۷ نفر مرد در حوزه شهری و روستایی ثبت نام شده اند؛ که از این تعداد ۱۲نفر در حوزه شهری و ۵۵ نفر در حوزه روستایی هستند.

,

فرماندار شهرستان  سرخه بابیان اینکه طیف مختلفی از اقشار مردم در ثبت نام شوراهای اسلامی شرکت کردند، عنوان داشت: از لحاظ تفکیک‌جنسیتی دو نفر بالای ۷۵ سال، چهار نفر زیر ۳۰ سال و مابقی یعنی ۶۳ نفر مابین ۳۰ تا ۷۵ سال سن دارند که باید گفت، از تعداد  ۶۹ نفر ثبت نام کننده ۲۰ نفر ایثارگر هستند.

,

مویدی زاده ابراز داشت: با پایان روز ششم ثبت نام تا کنون ۳۰ درصد از افراد دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند؛ که تعداد آنها ۲۱ نفر و ۴۸ نفر برای اولین بار در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند.

,

وی افزود: با تسهیلات پیش بینی شده روز یکشنبه هفته جاری نیز ستاد تا ساعت ۲۴ شب نسبت به ثبت نام ‌داوطلبان حضور در رقابت انتخاباتی اقدام خواهد کرد و از علاقمندان تقاضا داریم در اولین ساعات صبح فردا نسبت به ثبت نام اقدام کنند و این مهم را به ساعات پایانی موکول نکنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه