اخبار داغ

هزار وعده خوبان یکی وفا نکند؛

لاپوشانی عملکرد ضعیف تیم روحانی در کردستان با افتتاح طرح های تاناکورایی

لاپوشانی عملکرد ضعیف تیم روحانی در کردستان با افتتاح طرح های تاناکورایی
سفر یک روزه رئیس جمهور به همراه هیئت همراه به استان کردستان با افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه مصوب و ناقص دول گذشته و سفر مقام معظم رهبری همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات، خبر سفر یک روزه  جناب آقای روحانی به استان کردستان برای شهروندان به هیچ عنوان مسرت بخش نبود و البته واقعیت این است که مردم ناراضی هستند، علیرغم تبلیغات رنگارنگ آقایان دولت تدبیر و امید که در سطح کلان دستاورد چشمگیری نداشته است و در استان کردستان نیز فاجعه بار بوده است در این سالها مردم صبور کردستان وعده های سر خرمن مسئولان اعم از نمایندگان و کاندیداهای مجلس، استانداران، وزرا و روسای جمهور عادت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

 

,

هر صاحبدلی وعده های حجت الاسلام روحانی در سفر نخست ایشان به کردستان در میان جمعیت انبوه مردم در سال 92 را می شنید، بدون تردید می دانست این وعده ها عملیاتی نخواهد شد حداقل بخشی از آنها، اما اینکه به هیچ یک از وعده ها عمل نشود، حتی از سوی بدبین ترین ناظران قابل تصور نبود، در نهایت این وعده هاکارساز شدو آقای روحانی کلید به دست توانست بیش از 72% از آرای مردم این استان چشم به راه ناجی را تصاحب کند.

,

 

,

تیم ضعیف و سیاسی دولت روحانی در کردستان با عملکردی ضعیف و به قطع یقین غیر کارشناسی شده موجب شد تا به فطع یقین آرای دولت روحانی در انتخابات پیش رو در کردستان با ریزش شدیدی مواجه شود و این گونه راه چندین ساله پیمودن توسط رئیس جمهور در یک روز آب در هاون کوبیدن است.

,

 

,

هرچند تیم نامتجانس و کاملا سیاسی دولت روحانی در کُردستان قطع به یقین در دولت دوازدهم – حتی در صورت پیروزی روحانی – جایی در استانداری نخواهند داشت اما خود دولت حسن روحانی با ریزش آرایی شدید در کُردستان مواجه است.

,

 

,

دکتر حسن روحانی در سفر یک روزه خود به استان کردستان به نقل از رسانه های وابسته و نیز تبلیغات بنرهایی که با هزینه های گزاف در سطو شهرهای مختلف استان نصب گردیده است 211 طرح و پروژه را افتتاح کرد. در این سفر پروژه پایاب سد زیویه در حالی  افتتاح شد که ساخت  ۳۳ میلیارد تومان این پروژه در فروردین سال 92 و در چهارمین دور سفر های رئیس جمهور وقت افتتاح شده بود.

,


بلندگوی رسانه های وابسته به دولت و بنرهای تبلیغاتی درباره افتتاح پروژه های شهرستان سروآباد در این برهه زمانی گویای این موضوع است که دولت برای اقداماتی که سالهاست برای تکمیل و بهره برداری از آنها در بوق و سرنا می زند و آنها را از زبان مسئولین متعددی که با وعده های سر خرمن و دور از شان مردم وقت کشی می کنند از جمله افتتاح و بهره برداری از جاده کامیاران به سروآباد که پس از گذشت دهه ها منتی شد بر دوش مردم محروم این منطقه تا این را نیز به عنوان یکی از طرح های تبلیغاتی خود زنده کنند.

,
,

 

,

روحانی در این سفر همچنین پروژه سد چراغ ویس شهرستان سقز را در حالی افتتاح کرد که این پروژه در سال 83 آغاز و در سال 87 با اختصاص 12 میلیارد تومان شتاب گرفت و امروز روحانی این پروژه را افتتاح کرد.

,


پروژه دیگری که در سفر یک روزه روحانی افتتاح شد پترشیمی کردستان بود که این پروژه در سال 1383 کلنگ زنی شده بود.

یکی ازطرح های افتتاح شده که خود دولت نیز به آن اذعان کرد، افتتاح پروژه های صدا و سیما در کردستان بود که امروز با حضور معاون استان‌های صداوسیما با اعتبار 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری افتتاح شد!

,
,
,
,


کارخانه لاستیک بارز کردستان، یکی دیگر از مصوبات بزرگ سفر رهبری به کردستان که پیش از ظهر امروز در شهرک صنعتی دهگلان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

,
,


این واحد بزرگ صنعتی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1388 به کردستان است که از واحدهای تولیدی اشتغالزای محسوب می‌شود و می‌تواند نقش بزرگی در بکارگیری جوانان جویای کار در کردستان ایفا کند.

,
,


عمل نکردن به وعده‌های خرداد ماه سال 92 کماکان در اذهان مردم کُردستان به عنوان سوالی بزرگ باقی مانده که چرا روحانی در سنندج شعار اغوا کنده "بژی کورد" سر داد اما در عمل کاری برای کُردستان انجام نداد؟

,
,


رسانه های وابسته به دولت به جای مصادره پروژه های سال های گذشته و به نام کردن آنها به دولت تدبیر و امید بهتر است لیست کلنگ زنی پروژه های را که در این مدت 4 سال گذشته بر زمین زدند منتشر کنند و نیز به جای اینکه در کنار مسئولین و همگام با آنها باشند بهتر است که در کنار مردم باشند.

,
,

 

,

 امروز که چهار سال از آن روزها که رئیس جمهور وقت ایران به مردم کردستان و سایر استانها وعده های آنچنانی می داد می گذرد ما به عنوان یک شهروند حق داریم سوال کنیم، حق داریم که گلایه کنیم، اما دیگر برای وعده دادن دیر شده است، حتی برای عمل کردن به وعده ها نیز زمانی نمانده است.

,

 

,

و اما سخنی با دوستان به اصطلاح اصلاح طلب!

,

در روزهای اخیر در فضای رسانه ای شاهد مصاحبه ها و میزگردهایی بودیم که تم غالب آنها دفاع از عملکرد دولت یازدهم بوده، اصطلاحی وجود دارد که می گوید اگر می خواهی عقدیده ایی را بکوبی، به آن حمله نکن، کمی از آن به زشتی و به بدی هر چه تمام تر دفاع کن!

,

 

,

انگار این عزیزان! ناخواسته به این اصطلاح عمل کرده اند چراکه دولت آقای روحانی به قول امام جماعت سروآباد علاوه بر اینکه هیچ دستاورد قابل دفاعی نداشته، در برخی از زمینه ها حتی پسرفت و عقب گرد نیز داشته است که در این یادداشت مختصر مجالی برای تشریح آنها نیست اما به قول معروف آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟!

,

 

,

اما بارزترین مصداق ناکامی دولت و حامیان آن اینست که علیرغم اینکه دولتبه هیچ یک از وعده های خود وفا نکرد، دولتمردان و حامیان آنها به جای عذر خواهی از مردم، پس از فرار به جلو و مطرح کردن بهانه های بنی اسرائیلی، با زیر پا نهادن شئونات اخلاقی، علاوه بر عدم پاسخگویی به سوال کنندگان تهمت و افترا زده و حتی به شعور و شخصیت آنها نیز توهین کردند.

,

 

,

آقای روحانی ما به عنوان دلسوزان نظام نگران ناامیدی و نارضایتی مردم نیستیم، البته مردم از عملکرد شما و یاران شما در کردستان اعلام نارضایتی میکنند، اما از نظام ناراضی نیستند، مردم از شما و یاران شما ناامید هستند، اما از نظام نه...

,

 

,

چهار سال گذشته هم مردم پیش از آنکه به شما رای داده باشند به نظام جمهوری اسلامی رای دادند مردم فهیم و با بصیرت کردستان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بازهم اعتقاد و باور خود به نظام و جمهوری اسلامی را به مذمه ی ظهور خواهند گذاشت. مردم کردستان در انتخابات آتی ریاست جمهوری گلایه های خود را از صندوق های رای اعلام خواهند نمود.

,

 

,

نظر ماموستا سید عبدالقادر حسینی امام جمعه موقت درباره سفر یک روزه آقای روحانی به استان کردستان

, نظر ماموستا سید عبدالقادر حسینی امام جمعه موقت درباره سفر یک روزه آقای روحانی به استان کردستان,

 

,

نظر ماموستا سید احمد سجادی امام جمعه درباره سفر یک روزه آقای روحانی به استان کردستان

, نظر ماموستا سید احمد سجادی امام جمعه درباره سفر یک روزه آقای روحانی به استان کردستان,

 

,

انتهای خبر/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه