اخبار داغ

بهره مندی ۱۰۳ هزار نفر در سیستان و بلوچستان از طرح آرامش بهاری

بهره مندی ۱۰۳ هزار نفر در سیستان و بلوچستان از طرح آرامش بهاری
مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در طرح نوروزی آرامش بهاری بقاع متبرکه، ۱۰۳ هزار نفر مسافر و زائر نوروزی از خدمات اوقاف بهره مند شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اوشیدا حجه الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی ابراز داشت: طرح آرامش نوروزی امسال نیز در سیستان و بلوچستان همزمان با سایر نقاط کشور اجرا شد که با استقبال بی نظیر مردم همراه بوده است.

وی افزود: در طرح آرامش بهاری که در بقاع متبرکه سراسر استان اجرا می شود خدمات بسیاری از قبیل برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغان و روحانیون به مردم ارائه می شود که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون مسافران و گردشگران بسیاری از خدمات آن در استان بهره مند شده اند.

حجه الاسلام تدینی در ادامه از طرح جهادی دندان پزشکان گروه آل یاسین در زیارت حضرت ابالفضل ع هامون خبر داد و گفت: تعدادی از متخصصین دندانپزشک با همکاری اداره اوقاف زابل جهت رفاه حال زائرین در زیارت حضرت ابوالفضل حاضر شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستا در این راستا ادامه داد: در این طرح جهادی که سه دندانپزشک حضور داشتند ویزیت بیماران و خدمات ارائه شده به صورت کاملا رایگان بوده است.

وی در پایان گفت: با فرهنگ سازی های انجام شده در سال جاری تعداد موقوفات در سراسر استان با افزایش خوبی همراه بوده است اما با این حال انتظار می رود با توجه به نیازهای جامعه وقف در تمامی زمینه ها گسترش یابد.

انتهای پیام///

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه