اخبار داغ

مشاور رئیس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دولت یازدهم یک دولت ورشکسته است/ مردم خواهان دولتی هستند که با قدرت مقابل دشمنان بایستد

دولت یازدهم یک دولت ورشکسته است/ مردم خواهان دولتی هستند که با قدرت مقابل دشمنان بایستد
مشاور رئیس مرکز تحقیقات واستراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت آقای روحانی یک دولت ورشکسته و بدون محبوبیت نزد مردم ایران است بطوریکه پایین‌ترین محبوبیت در دولت‌های گذشته بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام رضا خواجه سروی در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: دولت آقای روحانی جز حرف و خطابه، جنگ روانی وفضاسازی تا به امروز چیزی برای مردم نداشته است و به  دلیل سو عملکرد در بی تفاوتی در مسائل مختلف محبوبیت این دولت پایین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, صبح توس,

 

,

وی تصریح کرد: علی رغم این همه تبلیغات و فضاسازی‌های که در رسانه‌ها و فضای مجازی برای ایشان انجام می دهند و مدام عملکرد دولت را خوب نشان می دهند ولی در واقیعت اینطور نیست وما شاهد ضعف این دولت در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی وغیره هستیم.

,

 

,

مشاور رئیس مرکز تحقیقات واستراتژیک مجمع در رابطه با انتخابات سال آتی گفت: دولت بعدی در انتخابات سال آینده باید برای معیشت مردم، مسائل فرهنگی، اقتصادی ودینی  برنامه داشته باشد .

,

 

,

خواجه سروی افزود: انتخاب دولت در انتخابات سال آینده بستگی به عملکرد رقبا دارد اگر رقبای آقای روحانی درست عمل کند ایشان قطعاً شکست خواهد خورد.

,

 

,

وی تصریح کرد: مردم ایران افرادی هستند ولایت فقیه و کشورشان را دوست دارند و تا پای جان  در حفظ آرمان ها و ارزشهای خودتلاش می کنند.

,

 

,

مشاور رئیس مرکز تحقیقات واستراتژیک مجمع با بیان اینکه  باید در انتخابات سال آینده دولت کار آمدی بر سر کار آیذ، افزود: مرد ما به دولتی نیاز دارد تا بتواند با قدرت در مقابل دشمنان بایستد ونیز کارآمدی  خودش در زمینه های مختلف در کشور  برای مردم ایران نشان بدهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه