اخبار داغ

رهاسازی 300 خودرو گیر افتاده در برف در محور هراز +تصاویر

رهاسازی 300 خودرو گیر افتاده در برف در محور هراز +تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: بارش برف شدید در محور هراز و بخش لاریجان موجب بروز مشکلات زیادی برای مسافران و هموطنان شد و بیش از 300 خودرو گیر افتاده در برف در این محور رهاسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جمشید نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز اظهار کرد: بارش برف شدید از شب گذشته در محور هراز و بخش لاریجان موجب بروز مشکلات زیادی برای مسافران و هم‌وطنان شد و امدادگران جمعیت هلال احمر در چهار پایگاه محور هراز برای خدمت‌رسانی به مردم در حال آماده‌باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, سفیر هراز,

 

,

وی افزود: با ریزش برف تعداد چهار دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به منطقه اعزام و دو دستگاه خودرو ست مجهز هلال احمر وارد میدان شدند و یک دستگاه تویوتا هایلوکس از آمل وارد منطقه برف خیز شد.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه بیش از 300 خودرو گیر افتاده در برف در محور مواصلاتی هراز رهاسازی شد، ادامه داد: همچنین توسط امدادگران برای 150 خودرو نیز زنجیر چرخ بسته شد.

,

 

,

نیکزاد در پایان خاطرنشان کرد: سه بیمار قلبی که در راه ماندند و در داخل خودروها به مشکل برخوردند با کمک نیروهای امداد هلال احمر به مراکز درمانی و درمانگاه اعزام شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه