اخبار داغ

استان همدان؛

4207 نفر تاکنون در انتخابات شوراها ثبت نام کردند/افزایش 38 درصدی داوطلبان شوراها در شهرستان همدان

4207 نفر تاکنون در انتخابات شوراها ثبت نام کردند/افزایش 38 درصدی داوطلبان شوراها در شهرستان همدان
دبیر ستاد انتخابات استان همدان آخرین آمار ثبت نام کنندگان کاندیداها در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را تا کنون 4205 نفر اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابوالقاسم الماسی در گفت و گو با خبرنگار نافع آخرین آمار ثبت نام کاندیداها برای انتخابات شوراهای شهر و روستا را در استان همدان اینگونه اعلام کرد: آخرین آمار ثبت نام کنندگان انتخابات شوراها از آغاز تا کنون چهار هزار و دویست و هفت نفر است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,

وی بیان داشت: 743 نفر در حوزه های شهری و سه هزار و 464 نفر در حوزه های روستایی ثبت نام نموده اند.

,

 
الماسی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان خانم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: 149 نفر از ثبت نام کنندگان از روز نخست تا کنون خانم ها بوده اند که  که از این تعداد 80  نفر از خانم ها در حوزه شهری و 69  نفر نیز در حوزه روستایی ثبت نام نموده اند.

,
,

 

,

وی همچنین گفت: از تعداد ثبت نامی های شورای شهر و روستا در همدان 1455 نفر سابقه عضویت شورا بودن را دارند.
 
 
 
الماسی با اشاره به نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت نام تأکید کرد: زمان ثبت نام به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

,
,
,
,
,

 

,

مشروح اخبار برخی شهرستانهای استان همدان؛

, مشروح اخبار برخی شهرستانهای استان همدان؛,

 

,

همدان

, همدان,

 

,

افزایش 38 درصدی داوطلبان شوراها در شهرستان همدان/تعداد ثبت نامی ها به 476 نفر رسید.

, افزایش 38 درصدی داوطلبان شوراها در شهرستان همدان/تعداد ثبت نامی ها به 476 نفر رسید.,

 

,

علی تعالی گفت : با پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در فرمانداری همدان و بخشداریهای تابعه تعداد داوطلبان شوراهای اسلامی به 476 نفر رسید.

,


وی با اشاره به ثبت نام 185 داوطلب در 5 روز اول ثبت نام انتخابات در دوره چهارم شوراها افزود : مقایسه آمار ثبت نام در مدت مشابه حاکی از افزایش 38 درصدی داوطلبان شوراها در شهرستان همدان است.


تعالی افزود : تاکنون شهر مریانج 8 داوطلب،شهر جورقان 10 داوطلب و شهر   یک داوطلب ثبت نامی داشته که شورای اسلامی این شهرها در قانون 5 نفره پیش بینی شده است.

رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان همدان اضافه کرد : بخشداری مرکزی همدان نیز تاکنون 226 داوطلب و بخشداری شراء 74 داوطلب ثبت نامی برای شوراهای اسلامی روستا داشته است.


 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

نهاوند

, نهاوند,

 

,

تا پایان ششمین روز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان نهاوند‍ 501نفرثبت نام کردند.

بر اساس این آمار در شهرنهاوند40نفر، بخش مرکزی240نفر، شهرفیروزان13نفر، بخش خزل110نفر، شهرگیان13نفر، بخش گیان39نفر، شهربرزول9نفر و بخش زرین دشت37نفر ثبت نام کردند.

از مجموع این تعداد 9 داوطلب زن نیز ثبت نام کردند.

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت 24 روز یک شنبه 6 فروردین ادامه دارد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد,

 

,

فرماندار اسدآباد از نام‌نویسی 383 نفر داوطلب شورای شهر و روستاهای شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این آمار تا پایان ششمین روز از ایام ثبت‌نام داوطلبین شوراها است.
 

,
,

حسین افشاری با اشاره به اینکه 6 روز از ایام ثبت‌نام داوطلبی شوراها گذشته و تنها امروز باقی‌ مانده است، اظهار کرد: از 30 اسفندماه سال 95 تاکنون 383 نفر داوطلب شورای شهرهای آجین و اسدآباد و همچنین بخش‌های مرکزی و پیرسلمان شدند.
 

,
,

 

,

تویسرکان

, تویسرکان ,

 

,

«حبیب مومیوند» گفت: در پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان تویسرکان،  ۵۰۷  نفر برای ثبت‌نام به فرمانداری و بخشداری های تابعه مراجعه کردند.

,


وی اظهار کرد: از این تعداد ۴۳  نفر برای  شهر تویسرکان  ۵ نفر برای شهر سرکان ۷ نفر برای شهر فرسفج ۲۵۷ نفر برای روستا های بخش مرکزی و تعداد ۱۹۵نفر برای بخش قلقلرود  ثبت‌نام نمودند.

 

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه