اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر:

99 درصد مسافران نوروزی اسکان داده شدند

99 درصد مسافران نوروزی اسکان داده شدند
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: با پیگیری هایی انجام شده، تمام مسافران بوشهر، دیلم و گناوه در مساجد، حسینیه و سالن های هلال احمر و دیگر ادرات اسکان داده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، قائدی مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفتگو با سپاس اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز پنجشنبه از شمال استان بوشهر وارد شد تا به امروز بارش های خوبی را نصیب استان کرده است به طوری که بارش باران در بوشهر به 60 میلی متر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

وی افزود: طبق اعلام هواشناسی مبنی بر باراش باران سیل آسا، جمعه شب دو ساعت قبل از رسیدن باد و باران شدید با فرمانداری شهرستان های استان تماس گرفته شد و با همکاری های صورت گرفته تمامی مسافران حتی جاهایی که با کمبود مکان مواجه شدند اسکان داده شد به طوری که می توان گفت 99 درصد مسافران اسکان داده شده اند.

,

قائدی اذعان کرد: با توجه به سرعت بالای باد در استان و به خصوص در بوشهر بیشترین دغدغه ما مسافران نوروزی بود که به عنوان میهمان ما دچار مشکل نشوند که با پیگیری هایی که انجام شد، تمام مسافران بوشهر، دیلم و گناوه در مساجد، حسینیه و سالن های هلال احمر و دیگر ادرات اسکان داده شدند.

,

وی با اشاره به حوادث ناشی از بارش باران گفت: با همکاری های معاون سیاسی استاندار، فرماندار و سازمان هلال احمر و با تلاش های به هنگام آن ها تا امروز اتفاق خاصی رخ نداده است.

,

قائدی بیان کرد: دیروز بعد از ظهر سامانه جدیدی از سمت شمال وارد شد اما امروز به سمت جنوب حرکت می کند و از استان خارج می شود.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر ضمن تشکر از همکاری منطقه دوم دریایی، سپاه، شهرداری، فرمانداری، هلال احمر و بسیج اظهار کرد: تا به امروز همگرایی و تعاملات بسیار خوبی با سازمان ها و ارگان ها داشتیم و توانستیم با همکاری هم بحران ها را مدیریت و از حوادث جلوگیری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه