اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کُردستان:

بازدید بیش از هزار توریست خارجی از جاذبه‌های مختلف گردشگری کردستان

بازدید بیش از هزار توریست خارجی از جاذبه‌های مختلف گردشگری کردستان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کُردستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز 96 تا کنون بیش از هزار و 69 توریست خارجی از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، روستاهای گردشگری استان بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 316000 نفر از جاذبه های گردشگری مختلف بازدید و تعداد 114565 نفر در مراکز اقامتی استان شامل: هتلها، مهمانپذیرها، خانه مسافر، کمپ های موقت، مدارس سطح استان، مراکز اقامتی ادارات دولتی، سالنهای ورزشی و... اسکان داده شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


علوی افزود: اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی لازم شامل: نقشه، بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری و..... در تمامی مبادی ورودی شهرها، موزه های استان، ستادهای خدمات سفر، مراکز اقامتی و.... توزیع شده و به گردشگران نوروزی ارائه می گردد.  

,
,

 

,


وی همچنین به فعالیت مستمر اکیپهای نظارتی طی ایام تعطیلات نوروز 96 اشاره کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 1900 مورد بازدید از مراکز و تاسیسات خدمات رسان به گردشگران نوروزی صورت گرفته و طی این بازدیدها 159 مورد تذکر، 83 مورد تشویقی و 2 مورد اخطار صادر شده است.

,
,

 

,


مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با اشاره به ورود گردشگران خارجی از مرز رسمی باشماق مریوان افزود: در راستای رفاه حال این گردشگران مرکز اطلاع رسانی گردشگری در این مرز راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به گردشگران خارجی می باشد.

,
,

 

,


علوی اظهار کرد: تعداد گردشگران خارجی وارد شده از مرز رسمی باشماق از ابتدای تعطیلات نوروز تا تاریخ چهارم فروردین ماه 1069 نفر بوده است.

,
,

 

,


سید محسن علوی با تشکر و قدردانی از کلیه کسانیکه به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند، گفت:  کردستان با  وجود جاذبه های متنوع طبیعی، تاریخی، تجاری، فرهنگی و مردمی مهمان نواز ،  این دیار را به یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده و با این تلاش گسترده و خدمات رسانی که به گردشگران نوروزی در سطح استان طی این ایام،  توسط مسئولین و مردم عزیز کردستان در حال انجام است،  ان شاالله ورود گردشگران تداوم و روند رو به رشدی خواهد داشت.

,
,


سید محسن علوی ضمن دعوت از کلیه هم وطنان جهت مسافرت به این استان، از آمادگی کلیه عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان کردستان، جهت خدمات رسانی به گردشگران نوروزی خبر داد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه