اخبار داغ

با بدرقه مردم و مسئولین/

اعزام ۱۷۰ نفر از بسیجیان شهرستان میانه به اردوی راهیان نور+تصاویر

اعزام ۱۷۰ نفر از بسیجیان شهرستان میانه به اردوی راهیان نور+تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میانه از اعزام 170 نفر از بسیجیان حوزه های شهری و بسیج محلات این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار جعفر غیابی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی میانا با اشاره به اعزام زائران با ۴۴ دستگاه اتوبوس از به مناطق عملیاتی جنوب کشور افزود: زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب ازجمله طلاییه ، هویزه اروند رود و شلمچه دیدن می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری – تحلیلی میانا,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه میانه با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد : هدف اصلی اردوی راهیان نور، آشنا سازی جوانان با مفاهیم ایثار و شهادت، معرفی شهدا به عنوان الگوی دست یافتنی و ایجاد نشاط معنوی و درس آموزی از مکتب شهیدان و پیاده کردن سیره عملی شهدا در زندگی است.

,

 

,

وی  با اشاره به اعزام ۱۷۰ تن از زائران شامل ۴۰ نفر بانوان و ۱۳۰ نفر از آقایان بسیجی شهرستان، دیگر هدف اصلی این اردو را توسعه فرهنگ گردشگری مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کرد.

,

 

,

لازم به ذکر است هر اتوبوس یک روحانی، یک راوی و یک مسوول دارد و علاوه بر بازدید از مناطق، خواندن زیارتنامه و سایر برنامه ها در طول مسیر رفت و برگشت برنامه های فرهنگی نظیر مسابقه دل نوشته برگزار می شود.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه