اخبار داغ

مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

اعزام آخرین دوره کاروان های راهیان نور زنجان به مشهد شهدا/حضور 150 خادم شهدا در کنار زائران زنجانی

اعزام آخرین دوره کاروان های راهیان نور زنجان به مشهد شهدا/حضور 150 خادم شهدا در کنار زائران زنجانی
مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: آخرین دوره اعزام کاروان های راهیان نور استان زنجان به مشهد شهدا از هشتم فروردین ماه سال جاری آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بهروز حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دوره نخست اعزام کاروان های راهیان نور استان زنجان از 22 تا 25 اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهروز حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار , موج رسا;,  , اظهار داشت: دوره نخست اعزام کاروان های راهیان نور استان زنجان از 22 تا 25 اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.,

وی با اشاره به اینکه در این دوره 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شد، تصریح کرد: دوره دوم نیز از 26 تا 29 اسفند ماه که ویژه شهرستان زنجان بود در قالب 10 اتوبوس اعزام شدند.

,

, ,

این مسئول با بیان اینکه اعزام دوره سوم با 10 دستگاه اتوبوس از 29 اسفند ماه تا دوم فروردین بود، تصریح کرد: چهارمین دوره از کاروان های راهیان نور استان زنجان از شهرستانهای زنجان و ایجرود و دو گروه از اقشار بسیج مهندسین، طلاب و جامعه پزشکی، عازم سرزمین نور  شدند.

,

وی گفت: این کاروانها که شامل زائرین خواهر در قالب 8 اتوبوس بودند که هفتم فروردین به استان زنجان باز می گردنند.

,

مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در طی این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی از قبیل خاطره گویی، بازدید از مناطق عملیاتی مختلف، مراسم عزاداری و برگزاری رزمایش‌های مختلف شبانه پیش بینی شده است.

,

, ,

حسینی با بیان اینکه اعزام دوره آخر کاروان های راهیان نور استان زنجان از هشتم فروردین آغاز می شود، افزود: در این دوره هشت اتوبوس اعزام می شوند.

,

وی از بازگشت آخرین دوره زائران مشهد شهدا از 11 فروردین ماه خبر داد و گفت: بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس به ویژه طلائیه، هویزه،فتح المبین،شلمچه و اروندکنار از برنامه های استان برای کاروان های راهیان نور است.

,

مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه راهیان نور تضمین کننده  و یک حرکت فرهنگی است فوق العاده است، اضافه کرد:۲۵ خادم شهدا برادر و ۱۰ خادم خواهر به اردوهای راهیان نور اعزام شده و ۱۲۰ خادم نیز با اتوبوس همراه زائران بودند.

,

وی برضرورت حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: اردوهای راهیان نور موثرترین برنامه فرهنگی کشور است.//ن

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه