اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی؛

آراء مردم پیشِ ما امانت است/ هیچ‌کس حق استفاده از تریبون‌های عمومی برای تبلیغ یک نامزد یا جریان را ندارد

آراء مردم پیشِ ما امانت است/ هیچ‌کس حق استفاده از تریبون‌های عمومی برای تبلیغ یک نامزد یا جریان را ندارد
شبستری گفت: آراء مردم پیش مسئولین امانت است و چنانچه خطایی رخ دهد، آن‌ها باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سعید شبستری خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگاران به اظهارات رئیس جمهور در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات در سال گذشته و تاکید وی بر عدم استفاده از بیت المال در انتخابات از سوی داوطلبان و پرهیز از ایجاد فضای دو قطبی اشاره کرد و توضیح داد: آرای مردم پیش ما امانت بوده و در قبال پیشگاه الهی مسئول هستیم؛ باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی و قانونمند با همدلی و وحدت و بر اساس قانون عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی همه تحرکات داوطلبان را رصد می‌کنند، متذکر شد: هیچ شخصی حق ندارد پس از زمان اعلام رسمی اسامی از طریق فرمانداری، از تریبون‌های عمومی علیه یا له یک نامزد یا جریان خاصی استفاده کند و در صورت گزارش و مشاهده بر اساس قانون اقدام خواهد شد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه هیچ یک از نامزدها و یا هواداران و طرفداران آن‌ها اجازه هتک حیثیت نامزدهای دیگر را ندارند، عنوان کرد: باید کاندیداها در یک فضای رقابتی سالم برنامه‌های خود را در خصوص توسعه شهری ارائه نموده و از تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: دستگاه‌های نظارتی و دولتی باید مراقب باشند تا از امکانات عمومی و دولتی به نفع شخص یا اشخاص خاصی استفاده نشود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه