اخبار داغ

کاندیداها وعده‌های خیالی می‌‌دهند؛

انتخابات شورای شهر تبریز و بازی با حاشیه‌نشینان!

انتخابات شورای شهر تبریز و بازی با حاشیه‌نشینان!
بسیاری از افرادی که این روزها ثبت نام کرده‌اند و سابقه حضور چندین ساله در شورا دارند، شعار معروف رسیدگی و ساماندهی به وضعیت حاشیه نشینان را سر می‌دهند اما باید از آنها این سوال را پرسید که فی‌المثل در این چهار سال اخیر کدام مشکل بزرگ و اساسی مردم حاشیه نشین تبریز را حل کرده‌اند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، در روزهای پایانی ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر، حضور افرادی که خود را لایق انتخاب می‌دانند در ساختمان فرمانداری به شدت زیاد است. لبِّ مطلب برنامه‌های اعلامی اکثر کاندیداها نیز در یک موضوع خلاصه می‌شود و آن رسیدگی به وضعیت نابسامان مناطق حاشیه نشین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

امروز، اصلاح وضعیت حاشیه نشینان یکی از پرکاربردترین اصطلاح بین مسئولین و افرادی است که گوشه چشمی به اقبال جمعیت بزرگ این مناطق در انتخابات دارند. جدای از هرگونه نقد و بررسی، خود مردم مناطق حاشیه نشین تبریز هستند که به‌خوبی عملکرد اعضای شورای فعلی و برخی دیگر از افراد را در دوره‌های مختلف سنجیده‌اند و قضاوت خواهند کرد.

,

جای تعجب است که پس از گذشت حدود چهل سال از انقلاب اسلامی، شعار غالب نامزدهای شوراهای شهر، رسیدگی به وضعیت حاشیه نشین است. تعجب آدمی آنجا بیشتر می‌شود که بسیاری از افرادی که این روزها ثبت نام کرده‌اند و سابقه حضور چندین ساله در شورا دارند نیز شعار معروف رسیدگی به وضعیت حاشیه نشینان را سر می‌دهند و حداقل باید از آن‌ها این سوال مطرح گردد که فی‌المثل در این چهار سال کدام مشکل بزرگ و اساسی مردم حاشیه نشین تبریز را حل کرده‌‌اند؟

,

بی‌‌تردید تعریض و احداث خیابان و آسفالت ریزی یا ایجاد رمپ ورودی و خروجی به بزرگراه‌ها با اینکه اقدامات خوب و لازمی در برهه‌های گذشته بوده است اما نه کافی بوده است و نه دردی اساسی از دوش جامعه هدف برداشته است.

,

به هرحال تاکید مجدد این موضوع خالی از لطف نیست که عده‌ای برای جذب آرای مردم مظلوم حاشیه نشین از هیچ سخن و وعده و اقدامی فروگذار نخواهند کرد و وقتی که از فیلتر انتخابات عبور کردند آش همان خواهد بود و کاسه همان!

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه