اخبار داغ

عبدالملکی:

اقتصاد مقاومتی باید به عنوان حکم حکومتی اجرا شود/نمایندگان باید خلاء های قانونی اقتصاد کشور را کاهش دهند

اقتصاد مقاومتی باید به عنوان حکم حکومتی اجرا شود/نمایندگان باید خلاء های قانونی اقتصاد کشور را کاهش دهند
عبدالملکی گفت: زمانی که مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند این خود یک حکم حکومتی برای قوه مجریه است و از این‌سو دولت را نمی‌توان از قصور مبری دانست و گفت در قوانین نیامده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله عبدالملکی کارشناس مسائل اقتصادی دبیر شورای اقتصاد سازمان صداوسیما و در گفتگو با پرستوها اظهار کرد: باید اذعان کرد قوانین ما  به‌گونه‌ای است که امکان این را می‌دهند تا رئیس‌جمهور به سیاست‌های اقتصادی کلی عمل نکند یا بتواند آن‌ها را دور بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

دبیر شورای اقتصاد صداوسیما افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید هوشیارانه عمل کنند تا در مواقعی که متوجه اقدام دولت برای عمل نکردن به منافع نظام می‌شوند عکس‌العمل هوشمندانه و مناسبی اتخاذ کنند.

,

وی بیان کرد: دولت برای مدیریت بهتر کارهایش از خلأهای قانونی استفاده می کند اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی موظف هستند این خلا ها را کاهش دهند.

,

عبدالملکی  ادامه داد: ایران دارای تاریخ چند صدساله‌ای است که یکه‌تاز علوم و قدرت جهان بوده است و بازهم می‌تواند به همان جایگاه دست یابد.

,

دبیر شورای اقتصاد صداوسیما بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند این خود یک حکم حکومتی برای قوه مجریه است و از این‌سو دولت را نمی‌توان از قصور مبری دانست و  نباید گفت در قوانین نیامده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه