اخبار داغ

مدیرعامل آتش نشانی نظرآباد:

ایستگاههای آتش نشانی در نوروز 96 فعال هستند

ایستگاههای آتش نشانی در نوروز 96 فعال هستند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان نظرآباد از آماده باش نیروهای آتش نشانی در ایام نوروز96 و فعالیت امداد ونجات این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا روزبهی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرستان نظرآباد در گفتگو با کرج رسانه ضمن تبریک سال جدید گفت: نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهرستان نظرآباد پس از چهارشنبه پایان سال همچنان در آماده باش هستند و همراه با دیگر نیروهای امدادی شهرستان در چادرهای ستاد استقبال از بهار در حاشیه اتوبان در حال خدمت رسانی به مسافران و مردم کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی شهرستان نظرآباد در شیفت های مختلف کاری علاوه بر بهره مندی از ایام تعطیلات نوروز ۹۶ همزمان در ایستگاههای شهر نظرآباد،شهرک آزادگان،شهرک فخرایران و شهر صنعتی نظرآباد آماده هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی خدمات خود را در این ایام به همشهریان ارائه دهند.

,

روزبهی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی در ایام نوروز به کمک دیگر سازمانهای امدادی شتافته است گفت: ۲۷ نفر از نیروهای امدادی آتش نشانی و خودرو و ادوات این سازمان در ایستگاههای میدان شورا در ابتدای شهر نظرآباد و ایستگاه شهرک فخر ایران به همراه سازمان هلال احمر،میراث فرهنگی و گردشگری و اورژانس ۱۱۵ بطور شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه