اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجن خبر داد:

دو وقف جدید در شهرستان بروجن به ثبت رسید

دو وقف جدید در شهرستان بروجن به ثبت رسید
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن از ثبت دو وقف جدید در نخستین روزهای سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت الاسلام نصرا... سلیمانی  در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: در روزهای نحستین سال جاری دو وقف جدید با ارزش اقتصادی بسیار بالا در این اداره به ثبت رسید.

وی نیت واقفین را در زمینه کانون فرهنگی و امور دینی دانست و گفت: یکی از این وقف ها 500 متر زمین مسکونی به همراه یک باب منزل مسکونی دو طبقه واقع در شهر فرادنبه به ارزش تقریبی 4 میلیارد ریال است.

سلیمانی افزود: یکی دیگر از این وقف ها 100متر زمین مسکونی واقع در روستای مورچگان از توابع بخش گندمان به ارزش 500 میلیون ریال است.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: گاهی یک دعا و فاتحه کسی که از موقوفه استفاده می کند حال واقف را به قدری متحول می سازد که آرزو می کند ای کاش تمام دارایی خود را وقف کرده بودم.

سلیمانی افزود: یکی از اموراتی که اهل بیت اهتمام ویژه ای به آن داشتند مساله وقف بوده است تا آنجا که حضرت علی(ع) در تابستان به حفر چاه می پرداخت و همین که به آب می رسید عرق های پیشانی را پاک کرده و می فرمودند قلم و دوات بیاورید و آن را وقف می کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجن گفت: وقف می تواند تا قیامت از انسان نامی نیک به جا بگذارد و از صاحبش چهره ای ماندگار بسازد.

 سلیمانی  بیان کرد: وقف جهت بیماران خاص و ام اس، وقف جهت دانش آموزان و دانشجویان فقیر، وقف جهت ترک اعتیاد جوانان، وقف جهت امورات قرآنی و وقف جهت ازدواج جوانان از وقف های نیاز امروز جامعه است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه