اخبار داغ

تحلیلی بر یک نظر سنجی

4 سال نارضایتی مردم کردستان با یک سفر تبلیغاتی از بین نمی رود

4 سال نارضایتی مردم کردستان با یک سفر تبلیغاتی از بین نمی رود
بی تفاوتی دولتمردان در رفع نیازهای اساسی مردم استان کردستان نمی تواند با یک سفر تبلیغاتی فراموش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر ، پیش از سفر رییس جمهور به استان کردستان با ایجاد یک نظر سنجی در کانال خبری تحلیلی سراب خبر رضایت عمومی مردم را نسبت به عملکرد دولت یازدهم در استان کردستان سنجیدیم که 82 درصد از افرادی که در این نظر سنجی شرکت نمودند از عملکرد دولت تدبیر و امید اظهار نارضایتی کردند که این نشان دهنده ضعف دولت در عمل به وعده های خود در استان کردستان بود و بدون شک یک سفر تبلیغاتی که با مصادره طرح های مصوب شده سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان همراه می باشد نخواهد توانست از بار نارضایتی مردم کردستان بکاهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

, ,

متاسفانه دولت تدبیر و امید بی سابقه ترین رکود در طول تاریخ انقلاب اسلامی را در کشور رقم زد که مردم استان کردستان که یکی از استان های محروم کشور می باشد بالاترین میزان آسیبها را از این رکود جبران ناپذیر متحمل شدند.

,

خلف وعده های دولتمردان تدبیر و امید در ایجاد اشتغال پایدار در استان کردستان از یک سو و تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی از سوی دیگر عامل مهمی در ایجاد نارضایتی مردمی در سطح استان کردستان از عملکرد دولت یازدهم بوده است.

,

تعطیلی بیش از 80 درصد از کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی شهرستان قروه و نیز نبود نقدینگی در طول سال های اخیر موجب کاهش رونق اقتصادی و نیز عدم تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در این شهرستان بوده است که موجب خروج نیروی کار از سطح شهر و مهاجرت جوانان برای کارگری به کلان شهرهایی چون تهران شده است.

,

بی تدبیری دولتمردان در ایجاد مشاغل خرد و زود بازده دیگر دستاوردی بوده است که بازهم مردم کردستان نمی توانند آن را فراموش نمایند، عدم حمایت پایدار از کارآفرینان اقتصادی ( نمونه خبر )  و نیز نبود برنامه ای مدون در ایجاد زمینه های لازم برای کمک به اشتغال جوانان نیز می تواند عامل موثری در کاهش رضایت مندی مردم کردستان باشد.

, نمونه خبر ,

بی تردید در شرایطی که درآمد مناسبی وجود نداشته باشد و نبود نقدینگی در جامعه بیداد کند ( نبود نقدینگی در شب عید ) نمی توان انتظار داشت که شاهد رشد اقتصادی باشیم.

, نبود نقدینگی در شب عید,

اینکه هیئت دولت و رییس جمهور محترم کشور 2 ماه مانده به انتخابات به یاد می آورند که استان کردستانی نیز وجود دارد و برای افتتاح طرح هایی که از اساس و ریشه در اختیار دولت یازدهم قرار نداشته است به این استان سفر می کنند به خوبی نشان می دهد که خود نیز بر عملکرد ضعیف دولت در کردستان آگاه هستند.

,

افتتاح طرح هایی که بیش از یکسال از زمان افتتاح برخی از آنها می گذرد در نگاه روشن ضمیر مردم کردستان شناخته شده می باشد و مردم به خوبی می توانند حقیقت این افتتاحیه ها را درک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه