اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان سمنان به مرآت خبرداد:

محور اولنگ – شاهرود مسدود است/مه‌ غلیظ در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان

محور اولنگ – شاهرود مسدود است/مه‌ غلیظ در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محور اولنگ-شاهرود به علت شسته شدن سطح جاده و نبودن زیرساخت‌های لازم مسدود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  مرآت با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: ترافیک در جاده‌های استان عادی و روان در حال جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با اشاره به اینکه تعدادی از محورهای مواصلاتی استان سمنان با مه‌گرفتگی همراه است، افزود: محورهای شاهرود-توسکستان، شاهرود-آزادشهر و شهمیرزاد-فولاد محله دارای مه غلیظ است که رانندگان باید در این مسیرها از مه شکن استفاده کنند.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان در ادامه اظهار کرد: محور اولنگ-شاهرود به علت شسته شدن سطح جاده و نبودن زیرساخت‌های لازم مسدود است

,

خسروجردی در تشریح سوانح رانندگی 5 فروردین ماه سال جاری در جاده‌های استان سمنان گقت:  26  فقره سانحه رانندگی در جاده های استان سمنان به وقوع پیوست که 10 فقره آن بر اثر واژگونی خودرو رخ داده است.

,

وی با بیان اینکه روز گذشته 9 فقره سانحه جرحی و 16 فقره خسارتی در جاده های این استان به وقوع پیوست، افزود: بر اثر وقوع سوانح رانندگی جاده‌ای در محورهای ارتباطی استان سمنان، متأسفانه یک نفر کشته و 9 نفر راهی بیمارستان شدند.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان، علت سانحه فوتی دیروز را بی‌توجهی راننده‌ خودروی پراید در کیلومتر 13 جاده دامغان-جندق اعلام کرد.

,

وی با بیان اینکه بیش از 60 درصد حوادث فوتی و جرحی در جاده های استان ناشی از واژگونی خودرو ها است، اظهار کرد:  81 درصد سوانح رانندگی در حاده های استان نیز به علت بی توجهی راننده به جلو و ناتوانی در کنترل خودروها می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه