اخبار داغ

پویش مردمی" سوال ساده از رئیس جمهور"

پویش مردمی" سوال ساده از رئیس جمهور"
دانشجوی مومن و انقلابی موذنی است برای جامعه تا ندای حق و حقیقت را با تاسی از خداوند و معصومین علیه السلام در جامعه طنین انداز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن صالحی مرام دبیر پویش مردمی " سوال ساده از رئیس جمهور" در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت:با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبتنی بر مطالبه گری از مسئولین محترم ما نیز بر آن شدیم مطالبه گری که حق هر دانشجو ی مومن و مجاهد انقلابی است را در هر زمینه به کار گیریم که نتیجه آن برون رفت از اعم مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی می باشد  و اینک ما دانشجویان انقلابی با برگزاری پویشی با عنوان یک سوال ساده از رئیس جهمور مطالبه گری خود را از ایشان با توجه به سخنرانی های چند ساله اخیرشان در بخش های مختلف و اساسی کشور انجام میدهیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای دانشجو,

, ,

وی افزود :این امر باعث آگاه سازی عموم مردم می باشد که خود این پویش می تواند بذر دغدغه مند شدن آحاد مردم را در دل ها بکارد تا درخت مطالبه گری رشد کند و بتواند حق و حقانیت خود را طلب کند این عمل بسیار موثر و اثر گذار است و وقتی این شفاف سازی مطالبه گری کردن نهادینه شود تک‌ تک افراد جامعه به خودی خود مشتاق این امر خواهند شد که کمک بسیار شایانی به رشد و تعالی کشور در تمام زمینه های مختلف می شود ؛دانشجو موذن جامعه می باشد اینک اذان جاری شده است بسم الله وقت ادعای نمار است.

,

 

,

, ,

صالحی مرام تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر مطالبه گری دانشجویان از مسئولین در بخش  های مختلف و اثر مطلوب و خوب  آن دربطن جامعه که باعث رشد جامعه می شود ؛ ازین رو این امر را مقدس می دانیم ، دانشجوی مومن و انقلابی موذنی است برای جامعه تا ندای حق و حقیقت را با تاسی از خداوند و معصومین علیه السلام در جامعه طنین اندازکند تا موجب بیداری عموم مردم شود و همچنین دانشجو ، افسر جنگ نرم در داخل جامعه و جامعه کوچیکتر مانند دانشگاه است که همین جوامع کوچک است است  که جامعه ای خوب و قرمند و آگاهی تربیت می کند و نقش دانشجویان انقلابی مطالبه گری، بیدارگری، افشاگری در میدان جنگ نرم است، دانشجویان باید به عنوان قشر فرهیخته اشرافیت لازم را داشته باشند تا بتوانند دشمن را رصد کنند و همچنین از هیچ گونه موضع گیری درست و صحیح خود کوتاهی نکند .

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: مطالبه گری را می توان نمودی از احساس تکلیف و مسئولیت در قبال جوامع کوچک و بزرگ در ارتباط با دانشجو دانست. مطالبه گری به شیوه احسن آن ، فاکتوری مهم در جهت رشد و تعالی سیستم اجتماعی فرهنگی محسوب می گردد.

,

, ,

محسن صالحی مرام گفت: فردی می تواند مطالبه گر باشد که ابتدا درک صحیحی از مشکلات و کمبود های مردم جامعه اش داشته باشد و سپس در قالب های صحیحی بتواند در راستای برطرف کردن این معضل ، روشنگری نماید. تمام رسالت دانشجوی مومن انقلابی درآرمان خواهی خلاصه می شود و مطالبه گری از احساس تکلیف بروز میکند.

,


وی گفت: همانطور که بالا نیز اشاره کردم وقتی دانشجویی موذن جامعه شد و بانگ حق و حقیقت را سر داد و همچنین اگر احساس تکلیف کرد و علم مطالبه گری را بر دوش کشید خود این حرکت بسیار تاثیر گذار در ذهن و تصورات آحاد مردم می باشد چرا که مردم متوجه اهمیت موضوع خواهند شد.

,
,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه