اخبار داغ

آغاز آخرین روز نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی/ زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد

آغاز آخرین روز نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی/ زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد
آخرین روز کاری نام‌نویسی داوطلبان حضور در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی قبل در سراسر استان اصفهان آغاز شده و تا ساعت ۱۶ امروز فرصت نام‌نویسی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب‌نیوز، از ساعاتی قبل آخرین روز کاری نام‌نویسی داوطلبان حضور در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان اصفهان آغاز شد و تا ساعت 16 امروز فرصت نام‌نویسی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان داوطلبی نمایندگی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان اصفهان اظهار کرد: طی 6 روز گذشته از آغاز مهلت نام‌نویسی 5 هزار و 424 نفر برای این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

, صاحب‌نیوز,

احمدرضا ضیایی بابیان اینکه در پایان روز ششم، تعداد ثبت‌نام کنندگان داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان به 2 هزار و 591 نفر رسید، گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان داوطلبان شوراهای اسلامی روستا نیز در استان اصفهان به 2 هزار و 833 نفر رسیده است.

,

وی در خصوص میزان نفرات ثبت‌نام کننده برای این انتخابات به‌صورت تفکیک‌شده اظهار کرد: 4 هزار و 953 نفر مرد و 471 نفر زن در سراسر استان تا پایان روز ششم ثبت‌نام کرده‌اند.

,

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص تعداد داوطلب زن برای شوراهای اسلامی شهر گفت: 355 نفر برای این موضوع ثبت‌نام کرده‌اند، 2هزار و 236 نفر مرد نیز در این زمینه ثبت‌نام انجام داده‌اند.

,

ضیایی بابیان اینکه 2 هزار و 717 مرد برای داوطلبی انتخابات شوراهای روستا تا به این لحظه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: 116 نفر زن نیز در همین موضوع در مدت 6 روز از آغاز نام‌نویسی برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

,

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: 446 نفر از مجموع پنج هزار و 424 نفر داوطلبی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند مربوط به کلان‌شهر اصفهان هستند.

,

* فرم خود اظهاری عدم سوءپیشینه ارائه می‌شود

,

ضیایی با تأکید بر همراه داشتن گواهی عدم سوءپیشینه توسط داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: برای تسهیل شرایط ثبت‌نام، افراد می‌توانند با حضور در فرمانداری‌ها یا بخشداری‌ها فرم خود اظهاری مرتبط با عدم سوءپیشینه را تکمیل نمایند و تا زمان بررسی صلاحیت‌ها مدرک رسمی عدم سوءپیشینه خود را ارائه دهند.

,

وی با اظهار اینکه ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر پذیرای افراد داوطلب برای ثبت‌نام هستند.

,

* زمان تعیین‌شده قابل تمدید نخواهد بود

,

گفتنی است کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان در اطلاعیه‌ای عنوان کرده بود زمان  ثبت‌نام تعیین‌شده قابل تمدید نخواهد بود از داوطلبان تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود با آماده داشتن مدارک لازم اقدام نمایند.

, اطلاعیه‌ای,

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت‌ماه 1396 برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه