اخبار داغ

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان در گفت و گو با آساره خبر:

نام نویسی چهارصد و هشتاد دو داوطلب زن برای انتخابات شوراهای اسلامی استان

نام نویسی چهارصد و هشتاد دو داوطلب زن برای انتخابات شوراهای اسلامی استان
مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان گفت: 6 هزارششصدو نوزده داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان نام نویسی کردند که از این تعداد چهارصدو هشتاد دو نفر زن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ ناهید پرویز پور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان  اظهار داشت: تا به امروز 6 هزار ششصدو نوزده داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان نام نویسی کردند که از این تعداد 997 نفر شورای اسلامی شهر و پنج هزار و ششصد و بیست و دو نفر مربوط به شورای اسلامی روستایی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی سن متقاضیان را از 25 سال  تا بالای 70 سال سن عنوان کرد.

,

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان تصریح کرد: از بین متقاضیان شورای اسلامی شهر و روستایی 489 نفر زن و 6 هزار وصد و سی نفر مرد ثبت نامی داشته ایم .

,

پرویز پور امروز را روز آخر ثبت نامی داوطلبان شورای شهر و روستا خواند و افزود: ثبت نام متقاضیان در روزهای قبل ازساعت7 صبح آغاز و تا ساعت 4 و 30 دقیقه عصر ادامه داشته است لذا با توجه به تعطیلات و جهت رفاه حال متقاضیان ساعت روز آخر نام نویسی تا ساعت ۲۴ امشب خواهد بود.

,

وی از کسانی که متقاضی شورای شهر و روستا هستند خواست که ثبت نام را در ساعت اولیه امروز انجام دهند و چون قابل تمدید نیست  نام نویسی را به ساعت پایانی امروز موکول نکنند .

,

پرویز پور در پایان گفت: کسانی که تا کنون سوء پیشینه اخذ نکردند می توانند با مراجعه به فرمانداری ها فرم خود اظهاری را پر کنند و ثبت نام را انجام دهند و بعد سو پیشنیه را ضمیمه پرونده خود کنند.

,

گفت و گو: کبری دریکوند

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه