اخبار داغ

در جمع اصحاب رسانه مطرح شد:

کشف بیش از 122 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری 38 نفر از عوامل گروهک های تروریستی در سال 95

کشف بیش از 122 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری 38 نفر از عوامل گروهک های تروریستی در سال 95
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از 122 تن مواد مخدر در سال گذشته کشف شده است، گفت: 300 توزیع کننده مواد و 12 سرشبکه اصلی مواد مخدر در داخل و خارج کشور در سال 95 دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سردار حسین رحیمی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: 25 اسفند ماه 94 با دستور استاندار سیستان و بلوچستان و مشارکت دستگاه ها و نهاد های استان در رزمایش و مانور صبحگاهی قرارگاه نوروزی استان آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون, ، سردار حسین رحیمی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: 25 اسفند ماه 94 با دستور استاندار سیستان و بلوچستان و مشارکت دستگاه ها و نهاد های استان در رزمایش و مانور صبحگاهی قرارگاه نوروزی استان آغاز به کار کرد.,
وی با بیان اینکه امروز دهمین روز اجرای طرح نوروزی است، افزود: از ابتدای آغاز به کار این طرح بیش از 12 هزار و 200 پلیس، هزار پلیس افتخاری ، 4 هزار فرهنگی همیار و پلیس یار نوجوان و جوان، 94 گروه و تیم اطلاعاتی در سطح استان و 40 تیم بازرسی حضور داشته اند .
,
فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه محور های مواصلاتی از طریق هوایی نظارت می شود، افزود: 146 چادر و کانکس پلیس در شهرها و محور های استان خدمات و راهنمایی های لازم را به گردشگران و مسافران ارائه می دهند. 

کشف بیش از 122 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
,
,
, کشف بیش از 122 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان,
سردار رحیمی خاطر نشان کرد: گزارش های اداره راه حاکی از این است که امسال ورود گردشگران به استان 22 درصد افزایش داشته است.
,
وی با بیان سال گذشته 37 مورد سرقت در استان انجام شده است، اظهار داشت: امسال 25 مورد سرقت داشتیم و 29 مورد کشف که 4 مورد آن مربوط به سال گذشته بوده است.
,
وی در خصوص گزارش 10 روزه نیروی انتظامی در خدمات رسانی به شهروندان گفت: از ابتدای سال تا کنون 24 فوتی در جاده های استان داشتیم که نسبت به سال گذشته که تعداد کشته 30 نفر بود 6 نفر کاهش داشتیم.

 دستگیری 38 نفر از عوامل گروهک های تروریستی در سال 95
,
,
,  دستگیری 38 نفر از عوامل گروهک های تروریستی در سال 95,
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سال گذشته در 10 روزه نخست سال یک تن و 740 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، ادامه داد: این میزان امسال به 4 تن و 388 کیلو و 135 گرم رسیده است که 152 درصد مجموع مواد مخدر افزایش داشته است.
,
سردار رحیمی در ادامه از دستگیری 38 نفر از گروهک های معاند در استان در سال گذشته خبر داد و افزود: با اشراف اطلاعاتی یکی از شبکه های فضای مجازی که اقدام به جذب نفر برای این گروهک در کل کشور می کرد دستگیر شدند.
,
وی در ادامه از دستگیری 12 سرشبکه اصلی مواد مخدر در داخل و خارج کشور خبر داد و تصریح کرد: 300 نفر توزیع کننده مواد و بیش از 122 هزار و 396 کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته کشف شده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه