اخبار داغ

رئیس اداره کار سرایان:

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سرایان

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سرایان
رئیس اداره کار سرایان گفت: مبلغ 1 میلیارد و 629 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به جویندگان مشاغل خانگی پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالحی‌فر رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان سرایان در گفتگو با سرایان بیدار، گفت: در سال 1395 مبلغ 1 میلیارد و 629 میلیون ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی اختصاص داده شده است که از این میزان، مبلغ 1 میلیارد و 179 میلیون ریال پرداخت شده است که باعث جذب 72 درصدی گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،,

وی افزود:همچنین برای 22موردمشاغل خانگی مستقل مجوزصادرگردیده است وتعداد 75 نفر از متقاضیان کار ثبت نام شده در اداره به کارگاهها و شرکت تعاونی های سطح شهرستان معرفی و جذب گردیده اند از این تعداد 25 نفر جهت برقراری ماده 80 «تخفبف بیمه ای » به تامین اجتماعی معرفی گردیه اند.

,

رئیس اداره تعاون سرایان اظهارکرد:تعداد544نفردرسامانه ملی رصداشتغال پایدارثبت که تحقق 100درصدی را داشته است وچندین بازارچه فروش عرضه محصولات مشاغل خانگی درشهرستان سرایان راه اندازی شده است.

,

صالحی فرگفت :درزمینه تحقق شعاراقتصادمقاومتی 2 کارخانه تولید بتون و جداول و بلوکه و کارخانه  فراوری خاک بنتونیت با تعداد 15 نفر اشتغالزایی پایدار راه اندازی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد:همچنین 5دوره پیشگیری از اعتیاد- آشنایی با مسایل سیاسی و جنگ نرم – آشنایی با قوانین و مقررات مالیاتی و تامین اجتماعی برای کارفرمایان- دوره آموزشی تحکیم بنیان خانواده با همکاری ادارات بهزیستی و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران برای گروه هدف برگزارگردیده است.

,

رئیس اداره تعاون سرایان افزود: شرکت تعاونی فرش دست باف امین سرایان به نمایشگاه تهران جهت شناساندن و تقویت صنایع دستی شهرستان از جمله فرش و گلیم محلی برای تشکیا غرفه های مربوطه به تهران اعزام شده استکه ازاستقبال خوبی برخورداربوده است.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه