اخبار داغ

از آغاز سفرهای نوروزی

۱۶۴۲ خودرو به ایستگاه های ایمنی و سلامت تفرش مراجعه کرده اند

۱۶۴۲ خودرو به ایستگاه های ایمنی و سلامت تفرش مراجعه کرده اند
سرپرست جمعیت هلال احمر تفرش گفت: از ۲۵ اسفندماه، در ۳ ایستگاه ایمنی و سلامت تفرش به بیش از ۱۶۴۲ خودرو حامل مسافران نوروزی خدمات ارائه شده و تعداد ۱۰۰۰ بسته فرهنگی شامل نقشه، بروشور، سی دی و مسابقه در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حسینی سرپرست جمعیت هلال احمر تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی در قالب دو طرح مجزا یعنی «ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» و طرح «امداد و نجات نوروزی» در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

حسینی اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه، در ۳ ایستگاه ایمنی و سلامت تفرش که با مشارکت ۳۰ نفر از جوانان جمعیت هلال احمر برپا شده است به بیش از ۱۶۴۲ خودرو حامل مسافران نوروزی خدمات ارائه شده و تعداد ۱۰۰۰ بسته فرهنگی شامل نقشه، بروشور، سی دی و مسابقه در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

,

وی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی، اظهار کرد: ۲ پایگاه در طرح امداد و نجات نوروزی در حال فعالیت است، یکی پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری شهدای تفرش واقع در گردنه گیان و دیگری پایگاه امداد و نجات سیار که محورهای گردنه خرازان و نقره کمر را پوشش می دهند که در این طرح نیز ۲۵ نفر از امدادگران فعالیت می کنند.

,

سرپرست جمعیت هلال احمر تفرش ادامه داد: هر دو طرح از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه به مدت ۲۰ روز ادامه دارد.

,

حسینی با اشاره به تعداد تصادفات از ۲۵ اسفند تا پایان شب ۵ فروردین افزود: در این ایام، ۴ مورد تصادف رخ داد که در این راستا ۳ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند و ۵ نفر نیز به صورت حضوری به پایگاه مراجعه کردند.

,

وی با اشاره به شرکت مسافران نوروزی در کمپین" نه تصادف جاده ای" گفت: این کمپین با هدف کاهش تصادفات جاده ای به صورت سراسری در حال برگزاری است که در شهرستان تفرش تاکنون ۶۱ نفر به این کمپین پیوسته اند.

,

سرپرست جمعیت هلال احمر تفرش با اشاره به اجرای طرحهای ابتکاری، خاطر نشان کرد: تست قند خون، تست فشارخون، مشاوره دیابت، توزیع بسته های فرهنگی و پذیرایی از مسافرین با محصولات بدون قند از مهمترین اقداماتی است که برای مسافران نوروزی مراجعه کننده به ایستگاههای هلال احمر اجرا شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه