اخبار داغ

آیت الله مدرسی:

قیام دهم فروردین؛ سند افتخار یزدی ها در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی است / پیگیری درخواست های مردم دارالعباده برای دیدار سالانه با ر هبر انقلاب

قیام دهم فروردین؛ سند افتخار یزدی ها در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی است / پیگیری درخواست های مردم دارالعباده برای دیدار سالانه با ر هبر انقلاب
آیت الله سید محمدکاظم مدرسی از پیگیری درخواست های مردم دارالعباده برای دیدار سالانه با رهبر معظم انقلاب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در مصاحبه با یزد رسا، با اشاره به در پیش بودن دهم فرودین سالروز قیام مردم یزد در چهلم شهدای قیام مردم تبریز گفت: مردم یزد در مسیر انقلاب اسلامی نقش پررنگ و بسزایی ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

امام‌جمعه حومه شرقی یزد افزود: در دهم فروردین سال 57 نیز مردم یزد به مناسبت چهلم شهدای قیام مردم تبریز در ادامه حرکت انقلابی خود در مسجد روضه محمدیه با جلوداری علما و شخص آیت‌الله شهید صدوقی (ره) دست به قیام زدند که در جریان این قیام 4 تن از جوانان متدین انقلابی دارالعباده به شهادت رسیده و عده دیگری زخمی شدند.

,

مدرسی در ادامه تأکید کرد: دهم فروردین تجلی حرکت مردمی یزدی‌ها برای سرنگونی حکومت طاغوت بود که با همدلی و وحدت مردم برای مبارزه رقم خورد. دهم فرودین سند افتخار یزدی‌ها در مبارزه با طاغوت و مسیر پیروزی انقلاب اسلامی است.

,

این استاد حوزه علمیه یزد تصریح کرد: یزدی‌ها همواره سالروز در دهم فروردین و شهدای قیامشان در این روز را گرامی می‌دارند و همواره این انتظار وجود داشته همانند مردم قم و تبریز که در سالروز قیام مردمی خود با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند مردم دارالعباده نیز در سالروز قیامشان دیداری با ایشان داشته باشند و این خواسته مردمی همواره وجود داشته است.

,

آیت‌الله مدرسی افزود: امسال یک حرکت جدیدی صورت گرفت و مردم یزد درخواست مکتوب خود را در قالب طومارهایی برای دیدار با رهبر انقلاب در محل‌های برگزاری نماز جمعه ازجمله در نماز جمعه حومه شرقی یزد تعبیه و امضا کردند و در آن خواستار دیدار سالانه با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم یزد در دهم فروردین شدند.

,

مدرسی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با پیگیری مسئولین استان این درخواست مردمی موردتوجه قرار بگیرد و مردم یزد این افتخار را داشته باشند که در سالروز قیام تاریخی خود در مسیر انقلاب دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته باشند و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و رهبری بار دیگر جلوه‌هایی از ولایت‌پذیری و استواری خود را به رخ همگان بکشند.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه