اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان البرز؛

کاهش ۷۰ درصدی تصادفات فوتی در البرز/ تامین امنیت مسافران نوروزی با ۷۰۰ خودرو راهور

کاهش ۷۰ درصدی تصادفات فوتی در البرز/ تامین امنیت مسافران نوروزی با ۷۰۰ خودرو راهور
سردار بخشعلی کامرانی صالح: تصادفات 20 درصد و تصادفات فوتی 70 درصد در استان البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ فرمانده انتظامی استان البرز روز  یکشنبه در مراسم استقبال از مسافران نوروزی در پلیس راه آزادراه کرج-قزوین با اشاره به اینکه در نوروز ۹۶؛ ۷۰۰ دستگاه خودرو توسط راهور، نیروی انتظامی و … برای تامین امنیت مسافران ندارک دیده شده است گفت: از ابتدای طرح ترافیکی در ۲۵ اسفند تا کنون ۱۶ میلیون تردد مسافر در در محورهای مواصلاتی البرز صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۶ درصد افزایش همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به اینکه تصادفات ۲۰ درصد و تصادفات فوتی ۷۰ درصد در استان البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است افزود: در سال ۹۵ قریب به ۳۵۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز انجام شد و تصادفات فوتی در سال ۹۵ با ۶ درصد کاهش همراه بود.

,

وی اظهار داشت: سال ۹۵ در راستای مبارزه با مواد مخدر ۳۰ هزار نفر خرده فروش دستگیر و ۹ تن مواد مخدر کشف شد و ۸۰ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۰ درصد افزایش همراه است.

,

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: ۱۵۰۰ جلسه اطلاع رسانی در مدارس استان البرز برگزار شد و با توجه به مبارزه با سرقت جرائم خرد ۴ درصد و جرائم خشن ۱۲ درصد کاهش یافته و در مجموع ۲ درصد کاهش سرقت و ۱۲ درصد افزایش کشفیات را شاهد بودیم.

,

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه ۸۵ درصد جرائم حوزه فضای مجازی در سال ۹۵ علی رغم افزایش ۱۵ درصدی جرائم کشف شده است گفت: ۸۰۰ هزار تماس مردمی با پلیس در سال ۹۵ انجام شد که با افزایش ۲۰ درصدی رضایت مندی عموم همراه بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه