اخبار داغ

تا ظهر امروز؛

۲۰۱ نفر برای عضویت در شورای شهر و روستای جغتای ثبت نام کرده اند

۲۰۱ نفر برای عضویت در شورای شهر و روستای جغتای ثبت نام کرده اند
مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان جغتای گفت: تعداد افراد ثبت نام شده در سامانه ستاد انخاباتی کشور برای عضویت در شوراهای شهر و روستایی جغتای به ۲۰۱ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، طبق اطلاعیه منتشر شده از طرف ستاد انتخابات شهرستان جغتای، تا ظهر امروز ۲۰۱ نفر جهت عضویت در شورای شهر و روستای این شهرستان ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پیام جغتای, ، طبق اطلاعیه منتشر شده از طرف ستاد انتخابات شهرستان جغتای، تا ظهر امروز ۲۰۱ نفر جهت عضویت در شورای شهر و روستای این شهرستان ثبت نام کرده اند.,

در همین راستا دقایقی قبل عادلیان مسئول اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان جغتای به خبرنگار پیام جغتای گفت: تعداد افراد ثبت نام شده در سامانه ستاد انخاباتی کشور برای عضویت در شوراهای شهر و روستایی جغتای به ۲۰۱ نفر رسیده است.

,

وی تشریح کرد: تا این لحظه ۱۷ نفر برای عضویت در شورای شهر جغتای، ۷۲ نفر  برای عضویت در شورای روستاهای بخش مرکزی جغتای و ۱۱۲ نفر نیز برای عضویت در شوراهای روستا و شهر بخش هلالی این شهرستان ثبت نام  خود را تکمیل کرده اند.

,

عادلیان در پایان با اشاره به اطلاعیه ستاد کشوری انتخابات مبنی بر عدم تمدید مهلت نام نویسی شوراها تاکید کرد: مهلت ثبت اطلاعات متقاضیان عضویت در شوراهای شهر و روستای شهرستان جغتای ساعت ۲۴ امشب به پایان خواهد رسید و از این رو از سایر متقاضیان درخواست می شود تا پایان امروز نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه