اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد

حضور ۶۰۰ دانش آموز در پایگاه‌های اعتکاف علمی نوروز۹۶

حضور ۶۰۰ دانش آموز در پایگاه‌های اعتکاف علمی نوروز۹۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از حضور 600 دانش آموز در پایگاه‌های اعتکاف علمی دانش آموزی در نوروز 1396 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به  برگزاری امتحانات نهایی و آزمون سراسری مراکز آموزش عالی گفت: طرح اعتکاف علمی همزمان با ایام تعطیلات نوروزی از سوم تا دوازدهم فروردین ماه ویژه دانش آموزان سال سوم و پیش دانشگاهی استان برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی اضافه کرد: در ایام عید نوروز سال ۱۳۹۶ بالغ بر ۶۰۰ نفر از دانش آموزان استان در پایگاه اعتکاف علمی دانش آموزی شرکت نموده اند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: طرح اعتکاف علمی همه ساله در راستای استفاده از فرصت‌ها و با برنامه‌ریزی مدون برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در امتحانات نهایی و آزمون سراسری، تقویت بنیه علمی و ارتقای معدل در ایام نوروز برگزار می گردد.

,

قاسمی ادامه داد: این طرح با حضور برخی مشاوران و دبیران توانمند جهت پاسخگویی به سوالات برگزار می شود و دانش آموزان مانند روزهای درسی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر در مدرسه حضور یافته و در یک محیط آرام به مطالعه آزاد انفرادی پرداخته و رفع اشکال می نمایند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: ۹ پایگاه اعتکاف علمی در استان تشکیل شده است و این طرح در مناطق مختلف استان قزوین شامل ناحیه یک قزوین یک پایگاه، ناحیه دو قزوین یک پایگاه، البرز ۳ پایگاه، آبیک یک پایگاه، شال یک پایگاه و بویین زهرا ۲ پایگاه برای دانش آموزان دختر و پسر برگزار گردیده است.

,

این مسوول در ادامه گفت: از مجموع ۶۰۰ نفر دانش آموز شرکت کننده در طرح اعتکاف علمی، ۳۳۵ نفر دانش آموز دختر و ۲۶۵ نفر دانش آموز پسر می باشد.

,

قاسمی تأکید کرد: در این ایام ۲۵ همایش جمع بندی آموزشی و کارگاه‌های مشاوره نیز ویژه دانش آموزان برگزار می گردد.

,

وی در پایان افزود: امسال پنجمین سال اجرای طرح پایگاه‌های اعتکاف علمی دانش آموزی در استان می باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه