اخبار داغ

مدیر کل هسته گزینش سازمان اوقاف کشور:

ایستگاه صلواتی ویژه نوروز در ۵۰ امامزاده قزوین برپا می‌شود

ایستگاه صلواتی ویژه نوروز در ۵۰ امامزاده قزوین برپا می‌شود
مدیر کل هسته گزینش سازمان اوقاف کشور گفت: در هزار و 200 امامزاده کشور ایستگاه صلواتی و پذیرایی را داریم که سهم استان قزوین 50 مکان می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، حجت الاسلام مسعود انصاری مدیر کل هسته گزینش سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و بازرس طرح نوروزی آرامش بهاری این سازمان در حاشیه بازدید از طرح نوروزی آرامش بهاری در شهرستان قزوین اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این طرح خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران نوروزی در سطح کشور و استان قزوین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص، ,

وی ادامه داد: مسافرانی که به استان قزوین سفر می‌کنند، بقاع متبرکه و امامزادگان را می‌توانند مکان مناسبی برای گردشگری مذهبی انتخاب کنند و از خدمات فرهنگی و رفاهی آن بهره‌مند شوند.

,

مدیر کل هسته گزینش سازمان اوقاف و امورخیریه کشور اضافه کرد: این طرح در ۲هزار و ۴۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه کشور برگزار می‌شود که در ۲ هزار امامزاده در سراسر کشور برنامه تحویل سال با حضور قابل توجه مردم برگزار شد.

,

این مسوول یادآور شد: سهم استان قزوین در اجرای طرح آرامش بهاری ۹۰ امامزاده و بقعه متبرکه است.

,

انصاری از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در یک هزار و ۵۱۷ امامزاده در قالب طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه آرامش بهاری در قالب سبک زندگی در هزار و ۷۰۰ بقعه و غرفه حجاب و عفاف در ۷۰۵ امامزاده دایر شده است.

,

وی ادامه داد : یکی از شاخص‌های طرح آرامش بهاری برپایی خیمه‌های معرفت است که در بخش‌های کودکان، مشاوره خانواده، تبلیغ دینی، غرفه‌های چندرسانه‌ای، غرفه‌های مسابقه برای نوجوانان، و غرفه‌های «همه واقف باشیم برای ترویج فرهنگ وقف» است که سهم استان قزوین ۳۰ خیمه می باشد.

,

بازرس طرح نوروزی آرامش بهاری با اشاره به خدمت‌رسانی در زرح آرامش بهاری، تاکید کرد: موضوع اسکان، در طرح آرامش بهاری مدنظر قرار گرفته که در یک هزار و ۹۵۸ امامزاده و ۷۹۳ امامزاده نیز زائرسرا و مکان‌هایی برای اسکان موقت طراحی شده است.

,

این مسوول بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در بحث اسکان مسافران نوروزی خدمات مطلوب را داشته باشیم و همچنین در ۱۲۰۰ امامزاده ایستگاه صلواتی و پذیرایی را داریم که سهم استان قزوین ۵۰ مکان می باشد.

,

انصاریدر خاتمه افزود: امیدواریم مسافرانی که به استان قزوین سفر می‌کنند، بقاع متبرکه و امامزادگان را بتوانند مکان مناسبی برای گردشگری مذهبی خود انتخاب کنند و از خدمات فرهنگی و رفاهی آن بهره‌مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه