اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا :

روایت امام صادق(ع) از راهیان نور حضرت زهرا(س)/ گروههای توحیدی از وجود انقلاب اسلامی احساس آرامش می کنند

روایت امام صادق(ع) از راهیان نور حضرت زهرا(س)/ گروههای توحیدی از وجود انقلاب اسلامی احساس آرامش می کنند
حجت الاسلام کاملی فر اظهار داشت: خطر تحریف و انحراف در کمین هر حرکت عظیمی است. دفاع مقدس نیز با خطر تحریف مواجه بوده و راهیان نور ابزاری برای جلوگیری از فراموشی و انحراف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، حجت الاسلام و المسلمین کاملی فر مسئول حوزه نمایندگی سپاه عاشورا روز گذشته در حاشیه بازدید از کاروان های راهیان نور استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: امسال نسبت به سالهای گذشته، حرکت فرهنگی راهیان نور به شکل وسیع تر انجام می شود؛ چنانچه بعد از بیانات رهبری، یک اشتیاق مضاعفی از جوانان احساس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی افزود: مردم همچنان به مرام و هدف و آرمان شهدا معتقد بوده و ایمان دارند و با حضور در سرزمین های راهیان نور با شهدای عزیز تجدید میثاق می کنند.  

,

کاملی فر بیان کرد: دفاع همچنان باقی است و دشمن با تمام توان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است. دشمن برنامه خود را عوض نکرده و صرفا تاکتیک های خود را تغییر داده است.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: از نظر اعتقادی، نظامی و اقتصادی باید در مقابل دشمن آماده باشیم. دشمن حتی نباید فکر تعدی و تجاوز به میهن اسلامی ایران را در سر بپروراند.

,

وی افزود: خداوند ترفندهای دشمنان را مایه سرافرازی ملت های آماده و مقاوم قرار داده است؛ لذا همواره باید آماده بوده و بر آمادگی خود بیافزاییم. 

,

کاملی فر اظهار داشت: به دلیل رسالت بسیار خطیری که انقلاب اسلامی بر عهده دارد، خرمشهرهای بزرگی در پیش رو داریم. الهام بخشی و الگودهی انقلاب اسلامی میطلبد که هموراه آماده باشیم. امروز کل مکاتب و گروههای توحیدی و اسلامی از وجود و آمادگی انقلاب اسلامی احساس آرامش میکنند.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به دستاوردهای راهیان نور گفت: بازدید از مناطق جنگی سپاه اسلام سیره بزرگان دینی ماست؛ امام صادق(ع) می فرماید: حضرت زهرا(س) هفته ای دوبار از مدینه تا منطقه عملیاتی احد حرکت میکرده و ضمن زیارت شهدای احد، روایت گری نیز میکردند.

,

وی افزود: لذا ما برای این حرکت عظیم فرهنگی، مبنای دینی داریم. به تعبیر مقام معظم رهبری، ایام دفاع مقدس، ایام الله بوده و یک گنج عظیمی است که باید استخراج شود. فناوری استخراج معدن طلای بی پایان دفاع مقدس، راهیان نور است.

,

کاملی فر متذکر شد: خطر تحریف و انحراف در کمین هر حرکت عظیمی است. دفاع مقدس نیز با خطر تحریف مواجه بوده و راهیان نور ابزاری برای جلوگیری از فراموشی و انحراف است.

,

وی در پایان گفت: راهیان نور برای انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی می آفریند. سیل عظیم مردم به سرزمین های راهیان نور توام با ایجاد اقتدار و عزت برای نظام اسلامی است. دشمن با دیدن اشتیاق مردم برای تجدید میثاق با شهدا هراسان بوده و خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه