اخبار داغ

از دست دادن جان به قیمت عکس سلفی؛

۴ جوان در رودخانه دشت پلنگ دشتی غرق شدند

۴ جوان در رودخانه دشت پلنگ دشتی غرق شدند
فرماندار دشتی گفت: صبح امروز 4 نفر از جمله دو زن و مرد بر اثر بی احتیاطی و برای گرفتن عکس سلفی در حاشیه رودخانه دشت پلنگ زیر پای آنها خالی شد و در رودخانه غرق شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ غلامرضا مهرجو فرماندار شهرستان دشتی از غرق شدن دو مرد و زن 26 تا 30ساله در رودخانه دشت پلنگ دشتی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,

وی افزود: این افراد که ظاهرا برای گرفتن عکس سلفی به حاشیه رودخانه رفتند، بر اثر بی احتیاطی زیر پای آنها خالی شد و در رودخانه غرق شدند که از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

,

مهرجو خاطر نشان کرد: نیروهای تجسس هلال احمر شهرستان دشتی با کمک بالگردی از نیروی دریایی ارتش در منطقه در حال جستجو و تلاش برای یافتن نشانی از این 4 نفر هستند.

,

فرماندار دشتی گفت: افراد غرق شده در رودخانه دشت پلنگ به نام های کیوان جواد پور 30 ساله، شهین جواد پور 27 ساله، ناهید یادگار 26 ساله و شهین جواد پور 27 ساله بوده اند که با هم برای گرفتن عکس سلفی به حاشیه رودخانه رفتند.

,

به گفته شاهدان عینی این 4 نفر برای گرفتن تصاویر سلفی به حاشیه رودخانه رفتند که با شدت گرفتن آب رودخانه و خالی شدن زیرپای این افراد، ابتدا دو نفر به درون رودخانه سقوط کرده که با تلاش دو نفر دیگر برای نجات غرق شدگان، هر 4 نفر در رودخانه غرق شدند.

,

انتهای پیام/

,
 
,
 
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه