اخبار داغ

در آخرین روز ثبت نام

آمار لحظه به لحظه ثبت نامی شوراهای شهر و روستاها در شهرستان لالی + عکس

آمار لحظه به لحظه ثبت نامی شوراهای شهر و روستاها در شهرستان لالی + عکس
همزمان با آغاز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیداهای داوطلب جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ،همزمان با  آغاز ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا کاندیداهای داوطلب جهت شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز ,

داوطلبان از تاریخ ۳۰ اسفندماه می‌توانند به مدت یک هفته برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کنند و استعلام‌های مورد نیاز نیز به صورت روزانه به مراجع چهارگانه یعنی قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال فرستاده می‌شود و اعلام نتایج این استعلامات از تاریخ ۷ فروردین‌ماه ۹۶ تا ۱۶ فروردین انجام خواهد شد.

,

گفتنی است آمار کسانی که با حضور در ستاد ثبت نام واقع در فرمانداری لالی ثبت نام خود را نهایی کرده اند به شرح زیر می باشد که به صورت روزانه به روز می گردد .

,

(( روز یک شنبه 6 فروردین 1396 ))

, (( روز یک شنبه 6 فروردین 1396 )),

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه شهر لالی

, آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه شهر لالی ,

41

, 41,

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه بخش مرکزی

, آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه بخش مرکزی ,

84

, 84,

آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه بخش حتی

, آمار ثبت نامی کاندیداها در حوزه بخش حتی ,

142

, 142,

لازم به ذکر است منبع آمار فوق بر اساس اعلام ستاد ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا واقع در فرمانداری لالی است که به صورت لحظه ای اعلام می گرد.

,

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لالی اعلام کرد:مهلت ثبت نام داوطلبان تا  پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 6 فروردین 96 می باشد. ضمنا آن دسته از افرادی  که در دفاترپیش خوان ثبت نام کرده اند جهت ثبت نهایی به فرمانداری و بخشداری های تابع مراجعه نمایند. لذا با توجه به محدودیت زمان و تراکم کاری خواهشمند است تسریع لازم جهت ثبت نام بعمل آید و ثبت نام را به روز آخر موکول نفرمائید.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه