اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا خبر داد

افزایش ۳درصدی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه بوئین زهرا

افزایش ۳درصدی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه بوئین زهرا
محمدرضا رحمانی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا در ایام نوروز اظهار داشت : شاهد افزایش ۳ درصدی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه بویین زهرا تاکنون هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری بوئین امروزمحمدرضا رحمانی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا در ایام نوروز اظهار داشت: یکی از ویژه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه که به صورت سراسری در کشور و از جمله شهرستان بویین زهرا به مرحله اجرا درآمد طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری بوئین امروز,

وی افزود: این طرح همزمان با ایام نوروز در تمامی بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا و آوج در حال اجرا است.

,

رحمانی در ادامه برنامه‌ریزی دقیق و بسیج امکانات و ظرفیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برای اجرای موفق طرح آرامش بهاری را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان بویین زهرا با موفقیت کامل و دستیابی به اهداف تعیین شده تا کنون در حال پیگیری و انجام می باشد .

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: یکی از نتایج موفق اجرای طرح آرامش بهاری، افزایش ۳ درصدی مسافران نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان‌های بویین زهرا و آوج تا کنون بوده است .

,

این مسئول یادآور شد: امامزاده منور خاتون (س) شهر دانسفهان و امامزاده محمد طاهر (ع) آوج بیشترین زائران نوروزی را تا کنون میزبانی کردند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه