اخبار داغ

بخشدار بخش مرکزی رشتخوار:

285 داوطلب شورای شهر و روستا در رشتخوار ثبت نام کردند/ ثبت نام از داوطلبین تا ساعت 24 امشب ادامه دارد

285 داوطلب شورای شهر و روستا در رشتخوار ثبت نام کردند/ ثبت نام از داوطلبین تا ساعت 24 امشب ادامه دارد
بخشدار بخش مرکزی شهرستان رشتخوار شمار ثبت نام های شورای های شهر و روستاهای شهرستان رشتخوار را تا ظهر امروز 285 داوطلب عنوان کرد و گفت: از این میزان ثبت نام داوطلبین، 170 داوطلب مربوط به روستاهای بخش مرکزی، 89 داوطلب مربوط به روستاهای بخش جنگل و 26 دواطلب در دو شهر رشتخوار و جنگل بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بخشدار بخش مرکزی رشتخوار ظهر امروز و در آخرین روز از ثبت نام شوراهای شهر و روستا به خبرنگار چهل ماه نیوز، گفت:  آمار نام نویسی شوراهای شهر روستا در سطح شهرستان رشتخوار تا ظهر امروز و همزمان با آخرین روز نام نویسی به 285 داوطلب شهری و روستایی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلبان تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت، افزود : از این میزان ثبت نام داوطلبین 170 داوطلب مربوط به روستاهای بخش مرکزی، 89 داوطلب مربوط به روستاهای بخش جنگل، 12 داوطلب شهر رشتخوار و 14 داوطلب شهر جنگل بوده است.

,

 

,

وی ضمن درخواست از داوطلبین در جهت به تاخیر نیفتادن و موکول نشدن مراحل ثبت نام به لحظات آخر امروز، گفت: داوطلبین هر چه سریعتر نسبت به انجام مراحل ثبت نام خود اقدام کنند، بیش از 7 روستا در بخش مرکزی همچنان به حد نصاب ثبت نام متقاضیان نرسیده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه