اخبار داغ

فرماندار بجستان:

ثبت‌نام داوطلبان شورا در بجستان از حدنصاب‌ گذشت

ثبت‌نام داوطلبان شورا در بجستان از حدنصاب‌ گذشت
فرماندار بجستان گفت: با حضور 142 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای بجستان ثبت‌نام در تمام حوزه‌های انتخابی این شهرستان به حدنصاب رسید و ثبت‌نام‌ها بدون محدودیت تا 12 امشب ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ابراهیمی بعد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بجستان‌نیوز ضمن بیان اینکه تعداد داوطلبان ثبت نامی در روستاها و شهرهای بجستان به حدنصاب رسیده است، اظهار کرد: تا ساعت 14 امروز تعداد 142 نفر در شهرستان بجستان برای نامزدی شوراهای شهر و روستا این شهرستان ثبت‌نام نهایی کردند که تمام شهر و روستای این شهرستان به لحاظ برگزاری انتخابات، به حدنصاب قانونی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

فرماندار بجستان در ادامه ضمن اشاره به اینکه ثبت‌نام در بخشداری‌ها و فرمانداری این شهرستان تا ساعت 12 امشب بدون محدودیت و وقفه ادامه دارد تصریح کرد: در شهر بجستان 9 نفر، شهر یونسی 12 نفر، روستاهای بخش یونسی 32 نفر و روستاهای بخش مرکزی 89 نفر تا با این لحظه برای حضور درصحنه نامزدی انتخابات ثبت‌نام نهایی کرده‌اند.

,

 

,

ابراهیمی اذعان کرد: با توجه به اینکه امروز آخرین روز ثبت‌نام است به‌هیچ‌عنوان قابل تمدید نیست و تعدادی، قصد حضور در جمع نامزدهای شوراها رادارند و هم‌چنین آن داوطلبان مدارکشان ناقص است باید قبل از ساعت 12 امشب مدارک کامل و در سامانه ثبت نهایی شوند.

,

 

,

وی افزود: داوطلبان روستاهای بخش مرکزی، برای ثبت‌نام به بخشداری مرکزی و بخش یونسی با حضور در بخشداری یونسی و دو شهر شهرستان بعد حضور در محل فرمانداری و ارائه مدارک ثبت‌نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

,

 

,

رئیس ستاد انتخابات بجستان خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری و بخشداری تا آخرین لحظات ثبت‌نام که ساعت 12 است آمادگی ثبت‌نام از داوطلبان رادارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه