اخبار داغ

بانوان بسیجی سرعین عازم کربلای ایران شدند+عکس

بانوان بسیجی سرعین عازم کربلای ایران شدند+عکس
بانوان بسیجی سرعین همزمان با ایام نوروز طی مراسمی عازم کربلای ایران شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،فرمانده سپاه ناحیه سرعین  در آیین بدرقه این کاروان گفت:  خواهر بسیجی در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
سرهنگ طاهر رحیمی  بیان کرد: مناطق عملیاتی راهیان نور یادآور رشادت های قهرمانانی است که خون خود را در راه دفاع از وطن نثار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,
,

وی افزود:  اگر روحیه شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی را در خود زنده ایجاد و نگه داریم هیچ وقت دچار ذلت و خواری نمی شویم.

,

سرهنگ رحیمی با اشاره به این که راهیان نور یک حرکتی عظیم و ماندگار فرهنگی است افزود: همه مسوولان باید در فرهنگ سازی این حرکت فرهنگی بین مردم و ادارات تلاش کنند تا ایثار و رشادت های رزمندگان در میان جامعه به ماندگاری برسد.

,

وی افزود: آشنا نمودن جوانان و بسیجیان  با فلسفه جهاد در راه خدا با توجه به مقتضیات زمان و همچنین ارتقاء روحیه خود باوری و اعتماد به نفس در نسل جوان با الهام از مقاومت، جهاد و ایثار و از خود گذشتگی و آثار و برکات 8 سال دفاع مقدس برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن والگو گیری از چهره های شاخص مبارزه و پایداری زنان و مردان در 8 سال دفاع مقدس انجام می گیرد.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه