اخبار داغ

گفت‌وگو با سردار کریمیان در منطقه‌ی طلائیه؛

خاکِ مناطق عملیاتی محتواست/ رغبت مردم برای حضور در اردوهای راهیان نور افزایش یافته است/ خیلی دلم می‌خواهد شهید شوم

خاکِ مناطق عملیاتی محتواست/ رغبت مردم برای حضور در اردوهای راهیان نور افزایش یافته است/ خیلی دلم می‌خواهد شهید شوم
فرمانده سپاه عاشورا گفت: در مناطق عملیاتی خون پاک شهدا ریخته شده و فضای موجود پر از محتوای فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلام‌عسگر کریمیان در حاشیه حضور در منطقه طلائیه، در گفت‌وگو با خبرنگار آناج با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور، ابراز داشت: راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی است، طبیعتاً بخش اعظمی از فرهنگ ما، فرهنگ عاشورایی، ظلم ستیزی و استکبارستیزی است و شهدا بزرگترین و کامل‌ترین الگو برای این فرهنگ متعالی هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی درباره محتوای کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: مناطق عملیاتی خود محتواست، مگر می‌شود، جایی که شهدا در آنجا قدم برداشته‌اند، راز و نیاز کرده‌اند، خونشان ریخته شده، در انسان اثربخش نباشد؟ لذا معتقدم خودِ مناطق عملیاتی، محتواست حالا اگر در کنار این فضای مناسب و کم نظیر، توانستیم روایتگریِ خوب داشته باشیم که خیلی خوب خواهد بود و بنده از همین جا از همه‌ی پیش کسوتان جهاد و شهادت در خواست می‌کنم در انتقال پیام شهدا و سیره شهدا و فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب پیشقدم شوند.

,

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه راهیان نور بهترین بستر برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به مردم است، خاطرنشان ساخت: اکنون تعداد کاروان‌های راهیان نور زیاد شده و مردم رغبت بیشتری برای حضور در این فضا دارند، این نشان می‌دهد، محتوای راهیان نور محتوای خوبی بوده چرا که ما معتقدیم خونِ شهید اثر دارد، البته اثر پذیری مردم نیز بالا رفته است. 

,

, ,

وی به حضور خانواده ها و کاروان‌های خانوادگی اشاره کرد و افزود: قبلاً فقط کاروان‌های اتوبوسی در مناطق عملیاتی حضور می‌یافتند، اما چند سالی است، خانواده‌ها با خودروی شخصی در این مناطق حضور می‌یابند، این‌ها نشانه‌ی رشد فرهنگ دینی و انقلابی مردم است. 

,

این رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس که در منطقه طلائیه حضور یافته بود، یادآور شد: طلائیه دومین کربلای ایران بعد از شلمچه است، شهید همت، شهید حمید باکری، شهید یاغچیان در این خاک به شهادت رسیدند؛ طلائیه شاهد حماسه‌های بزرگ رزمندگان اسلام بوده است.

,

وی بیان داشت: بنده که از صبح در طلائیه هستم، همین‌گونه حیران و سرگردان به دنبال گمشده‌ای می گردم؛ منی که در سال 62 در علمیات خیبر و در همین خاک طلائیه مجروح و بعداً به اسارت دشمن در آمدم، همواره از خدا می‌خواهم به دوستان شهیدم بپیوندم، حیف است آدمی در بستر مرگ بمیرد، شهادت بزرگترین آرزوی من است. 

,

این مقام نظامی اعلام کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهم حال و هوای نسل سوم و چهارم را که در مناطق عملیاتی حضور دارند به ثبت برسانند؛ چه صحنه‌های ماندگاری که در این خاک پاک خلق می‌شود و از دید رسانه‌ها پنهان می‌ماند، هنر رسانه باید به تصویر کشیدن این صحنه ها باشد؛ باید رسانه حس راهیان نور را به جامعه انتقال دهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه