اخبار داغ

نجات شهروند راوری غرق شده در آب بندهای منطقه آبکوهی راور+ عکس

نجات شهروند راوری غرق شده در آب بندهای منطقه آبکوهی راور+ عکس
افراد حاضر در محل آب بندهای آبکوهی با توجه به سن بالای فردی که در آب حضور داشته و سردی هوا از او می خواهند که از آب بیرون بیاید ولی عدم پاسخگویی او احتمال غرق شدن او را به افراد می دهد که به همین دلیل سریعا به هر نحو ممکن او را از آب خارج می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ پس از باران بسیار خوب شب گذشته در شهر راور و بخصوص در ارتفاعات و تنگل راور شاهد جاری شده رودخانه تنگل راور به سمت آب بندهای آبکوهی راور بودیم که بر همین اساس صبح امروز جمعی از همشهریانمان برای دیدن میزان آب جمع شده پشت آب بندها به این مکان رفته بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛ پس از باران بسیار خوب شب گذشته در شهر راور و بخصوص در ارتفاعات و تنگل راور شاهد جاری شده رودخانه تنگل راور به سمت آب بندهای آبکوهی راور بودیم که بر همین اساس صبح امروز جمعی از همشهریانمان برای دیدن میزان آب جمع شده پشت آب بندها به این مکان رفته بودند.,

اما متاسفانه در جریان همین بازدیدها یکی از همشهریانمان داخل آب جمع شده پشت این آب بندها افتاد و نزدیک بود جان خود از دست بدهد.
در این حادثه که حوالی ساعت 10 صبح اتفاق افتاد جریان از این قرار است که فرد غرق شده بر روی آب شناور بوده که به یکباره نظر یکی از افراد حاضر در محل را بهه خود جلب می کند بطوری که در ابتدا احساس می شود فرد غرق شده در حال شنا کردن است.
افراد حاضر در محل با توجه به سن بالای فردی که در آب حضور داشته و سردی هوا از او می خواهند که از آب بیرون بیاید ولی عدم پاسخگویی او احتمال غرق شدن اوو را به افراد می دهد که به همین دلیل سریعا به هر نحو ممکن او را از آب خارج می کنند و شروع به احیا و دادن تنفس مصنوعی می کنند که خوشبختانه نفس فرد غرق شده بر می گردد و پس از تحویل به عوامل اورژانس که پس از چند دقیقه به محل می رسد به بیمارستان منتقل می شود.
اما به گفته یکی از همشهریانمان، چند دقیقه قبل فرد غرق شده را در کنار آب بندها دیده بوده بطوری که پاهای خود را به آب زده و نظاره گر آب جمع شده بوده که بهه احتمال زیاد لیز بودن گل و لای باعث سر خوردن و افتادن او به آب شده و عدم توانایی در شنا کردن او را غرق کرده است.

,
,
,
,

شایان ذکر است: بر اساس اطلاع خبرنگار ما از بیمارستان راور حال عمومی این مرد 72 ساله خوب گزارش شده است.

,


انتهای پیام/

, , , , , ,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه